چهره‌های سرشناسی که در زمستان به دنبال تیم جدید هستند | آوای استقلال
0

چهره‌های سرشناسی که در زمستان به دنبال تیم جدید هستند

  • کد خبر : 35507
  • ۱۹ دی ۱۴۰۲ - ۱۰:۱۸
چهره‌های سرشناسی که در زمستان به دنبال تیم جدید هستند
با توجه به حضور چهره‌های مطرح و سرشناس، به نظر می‌رسد که رقابت تیم‌ها در بازار زمستانه در اوج هیجان و جذابیت دنبال شود.

به گزارش آوای استقلال، مسئولان سازمان لیگ موعد قانونی فعالیت تیم‌های لیگ برتری در بازار نقل‌وانتقالات زمستانه را دهم بهمن‌ماه تا هفتم اسفندماه اعلام کرده‌اند، اما پیش از رسیدن به این موعد زمانی، رایزنی‌ها برای تقویت فهرست تیم‌ها آغاز شده است. استقلال اولین تیمی بود که فعالیت خود در بازار زمستانه را آغاز کرد و آبی‌ها با رافائل سیلوا به توافق رسیدند و قرار است در روزهای آتی این مدافع برزیلی به تهران سفر کند. همچنین گفته می‌شود که مسئولان باشگاه پیکان هم با محمد ستاری و معین عباسیان به توافق رسیده‌اند و رفته‌رفته به نظر می‌آید که تنور رقابت‌ها تیم در بازار زمستانه داغ خواهد شد.

پرسپولیسی‌ها برای فعالیت خود در بازار نقل‌وانتقالات چشم‌انتظار تعیین‌تکلیف سرمربی‌شان هستند و ژوزه مورایس هم فهرست بازیکنان موردنیاز خود را در اختیار مدیریت باشگاه سپاهان قرار داده و به نظر می‌رسد که طلایی‌پوشان هم به‌زودی وارد بازار زمستانه خواهند شد. مازاد اعلام شدن ۵ بازیکن از سوی مورایس در کنار چهره‌هایی که از تیم‌های استقلال، فولاد و ملوان در مسیر جدایی هستند باعث شده تا چهره‌های سرشناسی در بازار زمستانه به دنبال تیم جدید باشند و مطمئن تعیین‌تکلیف شرایط آن‌ها می‌تواند به وضعیت بازار نقل‌وانتقالات رونق بدهد.

اکبرمنادی به لیگ یک تبعید می‌شود؟
محمدحسین اکبرمنادی خبرسازترین دروازه‌بان بازار زمستانه است. او که در بازار نقل‌وانتقالات تابستانه به ملوان پیوست تا بتواند هم دوره خدمت سربازی‌اش را بگذراند و هم دروازه‌بان شماره یک این تیم شود، خیلی زود با مهدی تارتار به اختلاف خورد و از فهرست تیم ملوان کنار گذاشته شد. اکبرمنادی راه چاره‌ای جز انتخاب یک تیم نظامی ندارد و همین مسئله باعث شده تا پیوستن به فجرسپاسی شیراز که در لیگ دسته اول فوتبال ایران حضور دارد، ایده‌آل‌ترین گزینه پیش‌روی او باشد که باید دید اکبرمنادی این تیم را برای گذراندن ادامه خدمت سربازی خود بر می‌گزیند یا به پادگان خواهد رفت و از مستطیل سبز فاصله می‌گیرد!

۳ مدافع استقلالی به دنبال تیم جدید در زمستان
سیاوش یزدانی در ادامه تیره‌روزی‌های خود در فوتبال ایران حالا از سوی ژوزه مورایس به عنوان بازیکن مازاد اعلام شده و باید در بازار زمستانه به سراغ انتخاب تیم جدید برود. او در بازار زمستانه فصل گذشته از استقلال به سپاهان پیوست و حالا باید دید کدام تیم برای جذب او پا پیش خواهد گذاشت. یزدانی تنها مدافع آزاد حاضر در بازار زمستانه نیست؛ چرا که عارف غلامی، هادی محمدی و احمد موسوی دیگر مدافعانی هستند که در سودای انتخاب تیم جدید خود هستند. محمدی از سوی ژوزه مورایس مازاد اعلام شده، احمد موسوی جدایی توافقی از نساجی داشته و عارف غلامی هم از ابتدای فصل بدون تیم بوده و در جست‌وجوی انتخاب تیم جدید خود است.

بلاتکلیفی هافبک‌های سرخابی
احسان پهلوان که در بازار تابستانه به سپاهان پیوسته بود، یکی دیگر از بازیکنان مازاد اعلام شده از سوی ژوزه مورایس است. پهلوان در سالیان گذشته تجربه بازی در تیم‌های فولاد خوزستان و پرسپولیس تهران را به‌دست آورده و مشخص نیست در بازار زمستانه کدام تیم به سراغ جذب او خواهد بود. سعید مهری هافبک استقلال هم در روزهای گذشته تقلای زیادی برای فسخ قرارداد خود داشته و گفته می‌شود که با وجود مخالفت جواد نکونام، مهری به دنبال جدایی از جمع آبی‌پوشان پایتخت است که باید دید تکلیف هافبک سابق پرسپولیس و هافبک نیم‌فصل نخست استقلال در بازار زمستانه چه خواهد شد.

مهاجم سرشناس تیم جدید می‌خواهند
سرمربیان شاغل در لیگ برتر فوتبال ایران همواره تقویت خط حمله برای‌شان در اولویت بوده و جالب آنکه در بازار زمستانه، بیش از هر پست دیگری، نام مهاجم آزاد به چشم می‌خورد. کاوه رضایی و عیسی آل‌کثیر، ۲ مهاجم سابق سرخابی‌های پایتخت از سوی ژوزه مورایس مازاد اعلام شده‌اند و مطمئنا حضور آن‌ها در هر یکی از تیم‌های لیگ برتری می‌تواند با سروصدای زیادی همراه باشد. امیرارسلان مطهری هم جزو بازیکنانی است که جواد نکونام تمایلی به ادامه همکاری با او ندارد و بعد از ۴ فصل حضور در استقلال، همگان چشم‌انتظار تعیین‌تکلیف شرایط مطهری هستند و مقصد بعدی او نامعلوم است. همچنین محمد عباس‌زاده و گادوین منشا هم مهاجمانی هستند که با وجود سابقه آقای گلی در لیگ یک و لیگ برتر، چهره‌های موردپسند خوان ایگناسیو مارتینس نیستند و همین مسئله باعث شده تا این ۲ مهاجم باتجربه هم در جمع بازیکنانی قرار گیرند که احتمالاً در بازار زمستانه تیم جدیدی انتخاب خواهند کرد که باید دید این ۵ مهاجم سرشناس و باتجربه کدام تیم‌ها خواهد بود.

لینک کوتاه : http://avayesteghlal.ir/?p=35507

ثبت دیدگاه شما

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.