چشم لیگ برتری‌ها به قهرمانی استقلال! | آوای استقلال
3
سهمیه چهارم ایران در لیگ قهرمانان آسیا به چه تیمی می‌رسد؟

چشم لیگ برتری‌ها به قهرمانی استقلال!

  • کد خبر : 9315
  • ۲۸ تیر ۱۴۰۰ - ۲۱:۱۱
چشم لیگ برتری‌ها به قهرمانی استقلال!
تکلیف سه تیم بالای جدول لیگ برتر ایران مشخص شده و پرسپولیس، سپاهان و استقلال سهمیه لیگ قهرمانان آسیا ۲۰۲۲ را کسب کرده‌اند. اما برای دستیابی به سهمیه چهارم، رقابت حساسی وجود دارد و ۶ تیم لیگ برتری به‌همراه دو تیم لیگ یکی تلاش می‌کنند پای به لیگ قهرمانان آسیایی بگذارند.

به گزارش آوای استقلال، تکلیف سه تیم بالای جدول لیگ برتر ایران مشخص شده و پرسپولیس، سپاهان و استقلال سهمیه لیگ قهرمانان آسیا ۲۰۲۲ را کسب کرده‌اند. اما برای دستیابی به سهمیه چهارم، رقابت حساسی وجود دارد و ۶ تیم لیگ برتری به‌همراه دو تیم لیگ یکی تلاش می‌کنند پای به لیگ قهرمانان آسیایی بگذارند.

در جام‌حذفی، گل‌گهر سیرجان و فولاد به نیمه‌نهایی رفتند و تا قهرمانی تنها دو گام فاصله دارند. خیبر و ملوان لیگ یکی نیز با حضور در مرحله یک‌چهارم این شانس را برای خود قائل هستند. اما چند تیم لیگ برتری، به ساق‌های تیم فرهاد مجیدی امید بسته‌اند تا درصورت قهرمانی این تیم در جام‌حذفی، با قرارگیری در رتبه چهارم لیگ ایران، سهمیه را کسب کنند. پیکان، آلومینیوم، پدیده و تراکتور چهار تیمی هستند که فرصت این را دارند تا به‌همراه فولاد و گل‌گهر این یک سهمیه آسیایی را کسب کنند.

لینک کوتاه : http://avayesteghlal.ir/?p=9315

ثبت دیدگاه شما

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.