چشمی: سبک جدیدی در حال پیاده‌سازی است | آوای استقلال
2
از هواداران معذرت می‌خواهیم؛

چشمی: سبک جدیدی در حال پیاده‌سازی است

  • کد خبر : 27185
  • ۱۵ شهریور ۱۴۰۱ - ۲۲:۴۱
چشمی: سبک جدیدی در حال پیاده‌سازی است
مدافع تیم فوتبال استقلال گفت: از تمام هواداران استقلال عذرخواهی می‌کنم؛ ما نسبت به آنها مسئولیم اما این تیم عوض شده و هفته به هفته بهتر می‌شود.

به گزارش آوای استقلال، روزبه چشمی مدافع تیم فوتبال استقلال پس از پایان دیدار این تیم برابر پیکان که با تساوی بدون گل به اتمام رسید، اظهار داشت: از هواداران معذرت خواهی می‌کنم؛ آنها از راه دور و نزدیک و در این فشار سخت اقتصادی می‌آیند و انتظار به‌حقی دارند و از ما برد می‌خواهند. ما نسبت به ۴۰ میلیون هوادار استقلال که به ورزشگاه می‌آیند و از خانه بازی را تماشا می‌کنند مسئولیم. قطعا همه بازیکنان و کادر فنی تمام تلاش خود را می‌کنند که بازی‌ها را ببریم اما فکر می‌کنم روی یک‌سری از نقاط باید کار کنیم.
وی درباره بازی با پیکان نیز گفت: پیکان تیم ضعیفی نیست اما امروز دیدید که مقابل ما چطور بازی کرد. چه از لحاظ مالکیت و چه از لحاظ موقعیت، فشار زیادی به آنها وارد کردیم اما باید روی ضربه آخر کنیم و در تمرینات همه بازیکنان و کادر فنی نهایت تلاش خود را می‌کنند و قطعا باید از این بهتر شویم.
چشمی افزود: با این تساوی سه امتیاز از صدر جدول عقب افتادیم ولی قطعا استقلال هفته به هفته بهتر می‌شود. از روند بازی و نوع موقعیت‌سازی باید این موضوع را متوجه شده باشید. تیم عوض شده و سبک جدیدی در حال پیاده‌سازی است. باز هم از هواداران عذرخواهی می‌کنم.
دیدار تیم‌های استقلال و پیکان در هفته پنجم لیگ برتر باشگاه‌های ایران با تساوی بدون گل به پایان رسید تا شاگردان ریکاردو ساپینتو در ورزشگاه آزادی دو امتیاز مهم را از دست بدهند.

لینک کوتاه : http://avayesteghlal.ir/?p=27185

ثبت دیدگاه شما

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.