چرا مجیدی مانع حضور فریاد شیران در اردوی استقلال شد؟ | آوای استقلال
2
اختصاصی آوای استقلال

چرا مجیدی مانع حضور فریاد شیران در اردوی استقلال شد؟

  • کد خبر : 9151
  • ۲۶ تیر ۱۴۰۰ - ۱۶:۴۶
چرا مجیدی مانع حضور فریاد شیران در اردوی استقلال شد؟
شب قبل از دربی یک چهارم نهایی جام حذفی فوتبال، اتفاق عجیبی در هتل محل اقامت تیم استقلال افتاد.

به گزارش آوای استقلال، ماجرا به این صورت بود که ناصر فریادشیران که به تازگی از پس از کنار گذاشتن از آکادمی استقلال سمت معاونت اجرایی باشگاه را از احمد مددی مدیرعامل استقلال را گرفته است، به هتل محل اقامت استقلال برای اردوی قبل از دربی می‌رود.

زمانی که فریادشیران در هتل نشسته بود، اعضای تیم استقلال وارد شدند که با دیدن معاون باشگاه به او اعتراض کردند. اعتراض بازیکنان و فرزاد مجیدی به حدی بود که فریادشیران برآشفته شد و اعلام کرد من خودسر نیامده‌ام و طبق دستور مدیریت باشگاه آمده‌ ام.

فرهاد مجیدی سرمربی استقلال که وضعیت را ناجور دید از بازیکنان خواست به اتاق‌های‌شان بروند. فریادشیران به مجیدی گفت که کارت بازی‌ها به همراه بلیت‌های همراه را آورده است، سرمربی استقلال به فریادشیران گفت: به مددی بگویید به همراه علی اصغر ملکیان عضو هیئت مدیره باشگاه به محل تمرین آمدید و وعده دادن مطالبات تا قبل از دربی دادید، اما پرویز مظلومی گفته قرار است چک بدهیم، فکر می‌کنید بازیکنان در این شرایط که انواع وعده‌ها را گرفتند و محقق نشد، چک قبول می‌کنند؟

مجیدی در ادامه با ناراحتی گفت: ما خیلی وقت است تنها هستیم و بهتر است شما نیز بروید چون حضورتان فایده‌ای ندارد. فریادشیران که معمولا نمی‌تواند جلوی خودش را بگیرد قصد پاسخگویی به فرزاد برادر فرهاد را داشت که مجیدی به همراه وربا غفوری او را آرام کردند و از معاون استقلال خواستند هتل را ترک کند.

لینک کوتاه : http://avayesteghlal.ir/?p=9151

ثبت دیدگاه شما

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.