چرا ارزش سهام استقلال پایین است؟ دشمنی آشکار، تلاش برای خریدار کم سرمایه! | آوای استقلال
0
اختصاصی آوای استقلال

چرا ارزش سهام استقلال پایین است؟ دشمنی آشکار، تلاش برای خریدار کم سرمایه!

  • کد خبر : 37897
  • ۰۷ فروردین ۱۴۰۳ - ۲۲:۳۱
چرا ارزش سهام استقلال پایین است؟ دشمنی آشکار، تلاش برای خریدار کم سرمایه!
در کجای دنیا تیمی با افتخارات برون مرزی ارزشی کمتر از تیمی با جام های داخلی دارد؟

به گزارش آوای استقلال، فرض را بر این می گذاریم که جام های پرسپولیس با مساعدت دولت ها به دست نیامده و این سوال را هم کنار می گذاریم که اگر جام های داخلی این تیم بر اساس شایستگی و توانمندی خود این تیم به دست آمده چطور در تمام این سال ها نتوانسته یک افتخار آسیایی به دست بیاورد و چطور بیشتر جام های داخلی سرخ پوشان و دو عنوان نایب قهرمانی شان در دوره ریاست سلطانی فر بر وزارت ورزش اتفاق افتاد؟
دوره سیاهی که نه تنها استقلالی ها و فوتبالی ها بلکه قهرمانان رشته های دیگر نیز به توجه بیش از حد وزیر ورزش و خرج تمام بودجه ورزش برای پرسپولیس اعتراض داشتند و بارها در مصاحبه های شان صراحتاً به آن اشاره می کردند!
به طور کلی بحث امدادهای غیبی و علنی به سرخ ها را کنار می گذاریم و با فرض عادلانه بودن جام های شان دو تیم استقلال و پرسپولیس را با هم مقایسه می کنیم.
یک سو استقلال است با دو عنوان ارزشمند آسیایی و چهار بار حضور در فینال جام باشگاه های آسیا و سوی دیگر پرسپولیس با دو عنوان نایب قهرمانی(هر دو در دوران مسعود سلطانی فر همراه با چهار جام داخلی !)
تمام آسیا،‌ فوتبال باشگاهی ایران را به نام استقلال می شناسند و تیم های صاحب نام آسیایی همواره از استقلال به عنوان رقیب یاد می کنند.
پرسپولیس کجای آسیا قرار دارد؟
گذشته از دروغ پردازی های مافیای رسانه سرخ که مشخص نیست از کجا تطمیع می شوند و مدام مطالب کذب به خورد مردم می دهند، کدام باشگاه بزرگی در آسیا به واقع از پرسپولیس به نیکی یاد می کند؟
وقتی گزارشگر یک رسانه برای تهیه مصاحبه در یک رشته غیر فوتبالی بازیکنان را وادار می کند به دروغ بگویند طرفدار پرسپولیس هستند، وقتی به بازیکنان خارجی تیم های رشته های غیر فوتبالی یاد می دهند در مصاحبه تصویری اش بگوید به فوتبال علاقه دارد و طرفدار پرسپولیس است، آیا می شود دیگر هیچ حرفی از رسانه ها را باور کرد حتی اگر مصاحبه تصویری باشد و طرف با زبان خودش حرفی را بگوید پشت پرده ای وجود دارد و کسی که به آنها یاد داده چه بگویند…
ماجرای برتری تعداد طرفداران پرسپولیس هم دروغی از جانب همین افراد است که پول می گیرند و آمار و ارقام دروغ منتشر می کنند، پول می گیرند و دروغ تحویل مردم می دهند دروغ هایی که توهم ایجاد می کند و گویا این توهم، گریبانگیر بقیه هم شده که دست به چنین کارهای غیر کارشناسانه می زنند!
برخی مسئولین دانسته و با نیتِ نابودی استقلال از روی تعمد سهام استقلال را آنقدر کم ارزش گذاری می کنند که هر خریداری با هر سطحی از توان مالی بتواند دست روی استقلال بگذارد و با حداقل مبلغ این تیم بزرگ و مردمی و ریشه دار را بخرد.
کدام مسئولی به تیمی که اعتبار فوتبال کشورش است چوب حراج می زند؟
کدام مسئول با درایتی، کدام مسئول با حسن نیتی، تیمی که آبروی فوتبال کشورش است را اینگونه حراج می کند؟
دشمنی با استقلال تا کی؟
نابودی سرمایه و ثروت کشور تا کجا؟
بی اعتماد و بد بین کردن مردم تا کی قرار است ادامه داشته باشد و تا کجا می خواهد پیش برود؟
استقلال تیمی است که اگر نه حمایتش کنید بلکه تنها چوب لای چرخش نگذارید می تواند در آسیا نام ایران را طنین انداز کند و مگر نه این که هدف و وظیفه شما باید این باشد؟ پس چرا شما در مسیر حرکت تیمی که به طور ژنتیکی و مادرزادی مرد میدان های بزرگ و خلق شکوه در فراسوی مرزها و کسب اعتبار برای نام ایران است، مانع تراشی می کنید؟
چاه باید خودش آب داشته باشد وگرنه شما زمین را بکنی و سطل ، سطل در آن آب بریزی دو روز دوام نمی آورد، اگر گمان می کنید پول مملکت را خرج پرسپولیس کنید برایتان افتخار آفرینی می کند و جام های آسیایی می آورد در خوابی خوش فرو رفته اید که تعبیری جز یاس و نا امیدی ندارد.
هر چه بیشتر تلاش کنید، بیشتر حق را نا حق می کنید و هر چه بیشتر حق را پایمال کند دستتان بیشتر از جام کوتاه می ماند و این وعده خداست به مظلومین که حق شان را از ظالمین می گیرد.

لینک کوتاه : http://avayesteghlal.ir/?p=37897

برچسب ها

ثبت دیدگاه شما

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.