پیغام نامداری برای مجیدی:پاداش صعود به فینال محفوظ است | آوای استقلال
3
اختصاصی آوای استقلال؛

پیغام نامداری برای مجیدی:پاداش صعود به فینال محفوظ است

  • کد خبر : 10443
  • ۱۵ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۱:۳۶
پیغام نامداری برای مجیدی:پاداش صعود به فینال محفوظ است
نامداری بعد از مطلع شدن از پیروزی استقلال و صعود به فینال این قول را می دهد که به زودی پاداش برتری مقابل گل گهر را به استقلالی ها پرداخت کرده و این پیغام را به مجیدی می دهد که پاداش پیروزی در نیمه نهایی جام حذفی پیش او محفوظ است.

به گزارش آوای استقلال، تیم فوتبال استقلال چهارشنبه شب از مرحله نیمه نهایی رقابت‌های جام حذفی موفق به شکست گل‌گهر سیرجان و راهیابی به دیدار نهایی این رقابت ها شد.

در جریان این دیدار و بعد از به ثمر رسیدن گل دوم استقلال توسط وریا غفوری از روی نقطه پنالتی، علی نامداری مشاور سابق هیئت مدیره این باشگاه که این روزها ارتباط تنگاتنگی با کادر فنی و بازیکنان استقلال به خصوص فرهاد مجیدی دارد دچار حمله خفیف قلبی شده و به همین دلیل راهی بیمارستان می شود.

بر همین اساس استقلالی ها بعد از این مسابقه به منظور پرس و جوی احوال نامداری با وی تماس میگیرند و نکته قابل توجه اینکه علی نامداری در همان حال ابتدا نتیجه نهایی مسابقه را پرس و جو کرده و بعد از مطلع شدن از پیروزی استقلال و صعود به فینال این قول را می دهد که به زودی پاداش برتری مقابل گل گهر را به استقلالی ها پرداخت کرده و این پیغام را به مجیدی می دهد که پاداش پیروزی در نیمه نهایی جام حذفی پیش او محفوظ است.

لینک کوتاه : http://avayesteghlal.ir/?p=10443

ثبت دیدگاه شما

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.