پنجشنبه سد راه هواداران استقلال نشوید | آوای استقلال
2
حالا که برای ورود تماشاگران پرسپولیس سقف نمی‌گذارید؛

پنجشنبه سد راه هواداران استقلال نشوید

  • کد خبر : 26652
  • ۲۹ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۴:۴۲
پنجشنبه سد راه هواداران استقلال نشوید
دیدارهای لیگ برتر در هفته دوم با حضور هواداران برگزار شد و این داستان در هفته های آینده ادامه دارد.

به گزارش آوای استقلال، بر اساس اعلام ستاد ملی مبارزه با کرونا ،رقابت‌های لیگ برتر فعلاً در حالی برگزار خواهد شد که فقط ۳۰ درصد از اندازه ظرفیت ورزشگاه های محل انجام دیدارهای لیگ حرفه ای می تواند پذیرای هواداران باشد و این قانون باید در در تمام مسابقات اجرا شود. البته در هفته اول کل مسابقات بدون تماشاگر بود و هفته دوم هم در حالی برگزار شد که برخی استادیوم ها اجازه نداشتند هواداران راه بدهند اما در ورزشگاه آزادی داستان کاملا متفاوت از قواعد اعلام شده پیش رفت.

ورود بیش از ظرفیت

بر اساس اعلام تمام رسانه های معتبر جنبش بالغ بر ۴۰ هزار تماشاگر در ورزشگاه آزادی حضور داشتند و این در حالی بود که اگر دستورالعمل اعلام شده از طرف ستاد ملی مبارزه با کرونا را ملاک قرار بدهیم، باشگاه پرسپولیس فقط می‌توانست ۲۴ هزار بلیط بفروشد که تازه ۱۰ درصد از این ظرفیت هم متعلق به هواداران فولاد می شد ولی به راحتی بالغ بر ۶۰ درصد بیشتر از ظرفیت اعلام شده در اختیار پرسپولیس و هوادارانش قرار گرفت تا بیایند و شاهد توقف خانگی این تیم برابر فولاد خوزستان باشند ! اتفاقی که قاعدتاً باید در مورد آن توضیحات دقیقی ارائه شود ولی بعید به نظر می‌رسد چنین واقعه ای رخ بدهد و هیچکس باشگاه پرسپولیس یا مدیریت مجموعه ورزشی آزادی را مواخذه نخواهد کرد که چرا سقف ۳۰ درصدی برای ورود تماشاگران رعایت نشد؟!

ورود هواداران استقلال

استقلال ۲ مسابقه را بدون حضور تماشاگران برگزار کرد و حالات پنجشنبه این هفته زمان موعود فرا خواهد رسید تا طرفداران آبی بتوانند استقبالی تمام و کمال از مدافع عنوان قهرمانی در هفته سوم لیگ برتر داشته باشند. در پنجشنبه پیش‌رو، استقلال میزبان مس کرمان خواهد بود و حتماً هوادران می خواهند حضوری فعال در استادیوم آزادی داشته باشند. این دقیقا همان نکته ای است که باید مد نظر عوامل برگزاری مسابقه قرار بگیرد. وقتی برای جدال با پرسپولیس سقف ۳۰ درصدی رعایت نشد، بدیهی است که هیچ کس نباید سد راه هواداران استقلال شود و اگر بالغ بر ۲۴ هزار استقلالی برای تماشای مسابقه با مس کرمان به استادیوم بیایند، انصاف حکم می کند که هیچکدام از آنها پشت در نمانند و همه بتوانند وارد استادیوم شوند.

لینک کوتاه : http://avayesteghlal.ir/?p=26652

ثبت دیدگاه شما

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.