فسخ برای افزایش مبلغ قرار داد | آوای استقلال
2
یحیی شاگرد بیرانوند!

فسخ برای افزایش مبلغ قرار داد

  • کد خبر : 33679
  • ۲۲ مهر ۱۴۰۲ - ۱۸:۰۲
فسخ برای افزایش مبلغ قرار داد
از یحیی گل محمدی سن و سالی گذشته است نمی دانیم این رفتارهای کودکانه را چرا کنار نمی گذارد، چرا از بروز این رفتارها اصلا شرمسار نیست؟

به گزارش آوای استقلال، چطور می تواند هم نقش آدم های با اخلاق و متین و بی حاشیه را بازی کند هم به وقت به بطری لگد بزند و با مشت به سینه داور بکوبد و برای گرفتن امتیاز و امکانات گریه و زاری کند و …
چطور می تواند خودش را آنقدر سبک کند که در پی هر مشکلی استعفا بدهد اما نرود؟
چطور می تواند بعد از هر استعفای دروغینش آنهمه مورد تمسخر قرار گرفتن و سوژه شدن را ببیند و تحمل کند و تغییری در رفتارش ایجاد نکند؟
یحیی گل محمدی که فردوسی پور سالها تلاش می کرد به اهالی فوتبال و علاقمندان به این ورزش پر طرفدار القا کند او مرد اخلاق و بی حاشیه فوتبال است، به لطف فضای مجازی خیلی خوب از نسخه واقعی اش رو نمایی شده و همه چهره واقعی او را شناخته اند.
سرمربی پرسپولیس که بیش از هر چیز نامش با استعفا های دروغین مطرح است دیگر همه را به قهر و آشتی هایش عادت داده جوری که حنای او رنگی ندارد و حامیان مالی پرسپولیس با استعفای یحیی دست به جیب نمی شوند یا به خاطرش مدیرعامل را تغییر نمی دهند.
طبیعی هم هست وقتی می بینند هدفِ یحیی تنها تحت فشار قرار دادن آنها برای رسیدن به خواسته اش است اما هرگز حاضر به جدایی از پرسپولیس نیست، دیگر با تهدید به رفتنش سر کیسه را شل نکرده و درویش را مثل رسول پناه قربانی لوس بازی های گل محمدی نمی کنند.
یحیی هم این را خیلی خوب فهمیده بود به همین خاطر دنبال راه چاره بود و از آنجایی که راه حلی پیدا نمی کرد دندان روی جگر گذاشته بود تا این که بیرانوند با یک حرکت استادانه به مربی خود معرکه گیری دیگری را آموزش داد.
بیرانوند که مردم او را به خاطر زادگاه وی فردی خوش قلب و ساده دل
می دانستند، با یک اقدام طوفانی به مردم ثابت کرد پنج انگشت شبیه هم نیستند و قرار نیست او مثل همشهری های خود آدم صاف و صادقی باشد.
بیرو در فصل نقل و انتقالات با فسخ قرارداد و مذاکره با مدیر تحمیلی استقلال به تنها سوژه این فصل شهرت یافت و ضمن خبرساز شدن و تیتر یک بودن توانست باشگاه را وادار کند خواسته اش که پرداخت آپشن های فصل قبل بود را بپذیرند و مبلغ قرارداد جدیدش را هم آنگونه که او می خواهد، افزایش دهند. مدیریت باشگاه هم همان کاری را کرد که بیرانوند برنامه ریزی کرده بود. یک قرارداد فسخ کردن منجر شد به گرفتن آپشن های فصل پیش و چندین برابر شدن قرارداد جدید!
یحیی گل محمدی هم که استعفای خونش کاهش یافته بود با الگو برداری از شاگردش دست به کار شد تا با این روش نوین او هم بتواند خواسته هایش را تحمیل کند.
گل محمدی بر خلاف دفعات قبل که در فضای مجازی استعفا می داد و حامیان و مسئولین مربوطه را به تکاپو می انداخت حالا که فهمید حنای استعفا رنگ تحقق خواسته هایش را ندارد، به تبعیت از شاگرد خود، راه فسخ قرار داد را در پیش گرفت.
نمی دانیم یحیی با این شگرد به جز مسائل مالی دنبال تحقق چه خواسته ای است اما خبرنگاران نزدیک به باشگاه پرسپولیس می گویند اختلاف او با درویش بالا گرفته است و مدیرعامل پرسپولیس هر کاری می کند باز گلمحمدی بهانه دیگری می آورد و هر چه درویش تلاش می کند رضایتمندی یحیی کمتر می شود!
ای کاش خود پرسپولیسی ها به فکر چاره ای برای این پدیده زشت که در این باشگاه باب شده بیافتند و مانع از زیاده خواهی عده ای شوند. بحث ما علیرضا بیرانوند و یحیی گل محمدی نیست موضوع باب شدن این بدعت ناجور و اشاعه و ترویج آن است. هواداران پرسپولیس الگوهای مناسبی باید داشته باشند اما این رویکرد بازیکنان و مربیان سرخ پوشان خوراک رفتاری و فرهنگی مناسبی برای هواداران نیست.

لینک کوتاه : http://avayesteghlal.ir/?p=33679

ثبت دیدگاه شما

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.