پست بگیر؛ ساکت شو! | آوای استقلال
1
نقشه شبکه‌های دلالی برای فوتبال ایران

پست بگیر؛ ساکت شو!

  • کد خبر : 3586
  • ۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۰ - ۱۳:۴۵
پست بگیر؛ ساکت شو!
ریخت و پاش در مراسم افطاری و خیرات پُست به چند فرد رسانه‌ای که دارای گرایش رنگی به استقلال و پرسپولیس هستند و در خصوص یکی از آن‌ها و ارتباطش با شبکه دلالی شائبه‌هایی مطرح شده، راه‌های ناصوابی است که عزیزی خادم تا الان پیموده.

از ابتدای اسکان مدیران و روسای جدید فدراسیون فوتبال در ساختمان سئول، تصمیمات زیادی از سوی عزیزی خادم گرفته شده که بعضی از آنها در نگاه کارشناسان و رسانه‌ها درست و بعضی دیگر هم به شدت مورد انتقاد قرار گرفته است.

با این وجود اما برخورد عزیزی خادم با انتقادات رسانه‌ای و همچنین نوع ارتباط با رسانه‌ها به شدت تعجب برانگیز است. نمی‌‌توان منکر این شد که هر مجموعه‌ای یا حتی همین فدراسیون قبلی که از کفاشیان و تاج به بهاروند رسید، ارتباطات و برخورد خاص خودشان را با رسانه‌ها داشتند اما در فدراسیون جدید سنگ بنای غلطی گذاشته شده که می‌تواند عاقبت ناخوشی را برای سکانداران فوتبال طی ۴ سال آینده داشته باشد.

آنطور که گفته شده؛ ریخت و پاش در مراسم افطاری و خیرات پُست به چند فرد رسانه‌ای که دارای گرایش رنگی به استقلال و پرسپولیس هستند و در خصوص یکی از آنها و ارتباطش با شبکه دلالی شائبه هایی مطرح شده، راه‌های ناصوابی است که عزیزی خادم تا الان پیموده تا بتواند جو انتقادی حاکم بر فدراسیونِ تحت ریاستش را به نفع خودش برگرداند که به نظر می‌رسد روشی منسوخ است. البته باید توجه داشت که فوتبالی نبودن و نداشتن شناخت از این حوزه، چنین رفتارهایی را باعث شده است.

لینک کوتاه : http://avayesteghlal.ir/?p=3586

ثبت دیدگاه شما

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.