وسایل مستهلک ۶ سال پیش در اختیار آبی ها/ کاظمی پرامکانات در اختیار تیم خاص؛ استقلالی ها خانه به دوش! | آوای استقلال
5
اتفاقی عجیب در استقلال

وسایل مستهلک ۶ سال پیش در اختیار آبی ها/ کاظمی پرامکانات در اختیار تیم خاص؛ استقلالی ها خانه به دوش!

  • کد خبر : 6467
  • ۲۱ خرداد ۱۴۰۰ - ۲۰:۰۹
وسایل مستهلک ۶ سال پیش در اختیار آبی ها/ کاظمی پرامکانات در اختیار تیم خاص؛ استقلالی ها خانه به دوش!
در حالیکه استقلالی ها با مشکلات مالی عدیده ای دست و پنجه نرم می کنند و این موضوع در عدم پرداخت مطالبات بازیکنان و همچنین موانعی که برای تامین مالی اتفاقات روزمره و روتین باشگاه نمود پیدا کرده است.

به گزارش آوای استقلال، در این بین ماجراهای غم انگیز دیگری نیز وجود دارد که اگرچه کمتر به آنها پرداخته شده ولی در جای خود در راه آماده سازی تیم بسیار اصولی و تاثیرگذار هستند.

بر همین اساس و طبق برخی گزارش های رسیده از اردوی تیم، امکانات پزشکی و بدنسازی استقلال به شدت مستهلک شده و وضعیت بدی دارند این در حالی است که بسیاری از این امکانات شش سال پیش و در زمان سرمربیگری علیرضا منصوریان خریداری شده و بعد از ۶ سال هنوز بسیاری از این وسایل مثل کشهای بدنسازی و آمادگی جسمانی در معرض نابودی و پاره شدن قرار دارند و عجیب است که باشگاهی مثل استقلال امکانات اولیه برای آماده سازی را در اختیار ندارد، هرچند امسال های‌وب کارگزار آبی ها برخی از این وسایل را به روز رسانی کرد اما همچنان بسیاری از امکانات آماده سازی و وسایل بدنسازی معیوب بوده و کادر فنی و پزشکی تیم نمی توانند از آنها استفاده مطلوب را ببرند.

به قول یکی از مربیان باشگاه یکسری چیزها اصول اولیه هستند و اینکه کلینیک پزشکی و سالن بدنسازی در کنار زمین وجود ندارد و استقلال حتی برای زمین تمرین نیز خانه به دوش است بسیار غم انگیز و تاسف آور است.

نکته قابل توجه اینکه حدود ۲۰ میلیارد تومان مورد نیاز است تا کمپ مرحوم حجازی به یک زمین قابل استفاده برای تمرین، خوابگاه و اقامتگاه، کلینیک پزشکی، سالن بدنسازی و رستوران مجهز شده و این در حالی است که در این چند سال همه این امکانات در ورزشگاه کاظمی برای تمرین پرسپولیسی ها به وجود آمده اما استقلالی ها از آن بی بهره هستند.

لینک کوتاه : http://avayesteghlal.ir/?p=6467

ثبت دیدگاه شما

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.