وزیر استقلالی کابینه رئیس مجمع پرسپولیس شد! | آوای استقلال
3
وزیر اقتصاد علاقه داشت استقلال به وزارتخانه او واگذار شود؛

وزیر استقلالی کابینه رئیس مجمع پرسپولیس شد!

  • کد خبر : 18585
  • ۰۶ دی ۱۴۰۰ - ۱۳:۳۵
وزیر استقلالی کابینه رئیس مجمع پرسپولیس شد!
یکی از مشکلات اصلی استقلال و پرسپولیس، بدهی‌های مالیاتی سنگین بود که در این خصوص اختلاف نظرهایی میان دو باشگاه و همچنین سازمان امور مالیاتی وجود داشت.

به گزارش آوای استقلال، در نهایت مشکل مالکیت سرخابی ها حل شد تا دو باشگاه دیگر بدهی مالیاتی نداشته باشند. همچنین یکی از ایرادهایی که AFC نسبت به دو باشگاه داشت، مالکیت مشترک آنها بود که این مسئله نیز حل شده است.

با وجود اینکه چندی پیش مسئله مجمع مشترک دو باشگاه برای ورود به فرابورس حل و هر کدام صاحب مجمع جداگانه‌ای شدند، اما بحث مالکیت آنها همچنان در اختیار وزارت ورزش و جوانان قرار داشت تا پس از واگذاری در فرابورس این موضوع نیز حل شود. با این حال با واگذاری مالکیت باشگاه پرسپولیس به وزارت اقتصاد و دارایی و باشگاه استقلال به وزارت صنعت، معدن و تجارت این موضوع حل شده و به اطلاع کنفدراسیون فوتبال آسیا رسیده است.

بر همین اساس و طبق شنیده های خبرنگار آوای استقلال در جلسه مجمع برگزار شده در ابتدای فصل امسال سید احسان خاندوزی وزیر اقتصاد در این جلسه با ذکر خاطرات گذشته و اینکه یک استقلالی متعصب است که از کودکی روی سکوها استقلال را تشویق می کرده از تمایل این وزارت برای ریاست مجمع استقلال ابراز رضایت می کند اما امروز در کمال تعجب اعلام شد که این وزارت خانه مالکیت باشگاه پرسپولیس را عهده دار شده است!

لینک کوتاه : http://avayesteghlal.ir/?p=18585

ثبت دیدگاه شما

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.