ورمزیار:گل گهر تخلف کرده پس مستحق تنبیه شدید است | آوای استقلال
3
استقلال اقتصادی سپاهان را بُرد

ورمزیار:گل گهر تخلف کرده پس مستحق تنبیه شدید است

  • کد خبر : 18109
  • ۲۷ آذر ۱۴۰۰ - ۱۱:۳۹
ورمزیار:گل گهر تخلف کرده پس مستحق تنبیه شدید است
پیشکسوت تیم فوتبال استقلال گفت: اگر ثابت شود گل‌گهر تخلف کرده، هر تیمی که ضرر کرده، مستحق دریافت امتیاز است.

به گزارش آوای استقلال،صادق ورمزیار در گفت‌وگو با میزان، درباره تصمیم کمیته انضباطی و کسر امتیاز از گل‌گهر سیرجان و امتیاز دادن به تیم‌های پیکان، استقلال و سپاهان، اظهار داشت: با اینکه بحث حقوقی است و نمی‌توانیم خیلی وارد جزئیات شویم، اما باشگاه گل‌گهر باید از عملکردش دفاع کنند؛ کار بسیار سختی است. چنانچه ثابت شود این باشگاه تخلف و اشتباه کرده، باید به تیم‌هایی که متضرر شدند، امتیاز بدهند، زیرا از بازیکن غیرمجاز خارجی استفاده شده‌ است. به هرحال فدراسیون فوتبال کارت بازی بازیکن گل‌گهر را صادر کرده و جای سوال دارد که بعد از بازی کردن در مسابقات، چنین مسائلی پیش می‌آید.

وی در خصوص دیدار سپاهان و استقلال در هفته دهم لیگ برتر، گفت: سپاهان تیم خوبی است، اما استقلال امتیاز خوبی کسب کرد. این بازی ۶ امتیاز داشت و یک بازی اقتصادی بود. استقلال موقعیت‌های زیادی نداشت، اما بُرد مقابل سپاهان باعث شد، شرایط استقلال در جدول لیگ برتر بهتر شود؛ در آینده ارزش این بُرد، مشخص خواهد شد.

*سپاهان به علت استرس بالا نتوانست عملکرد بهتری مقابل استقلال داشته باشد

ورمزیار درباره بحث فنی دیدار سپاهان و استقلال، عنوان کرد: استقلال توپ و میدان را به سپاهان داده بود و خلق موقعیت آنچنانی نداشت، اما خیلی خوب دفاع کردند. آبی‌پوشان با این که موقعیتی کمی برای گلزنی داشتند، توانستند از آن موقعیت کم گل بزنند که این عملکرد برای استقلال بی سابقه بوده که در بازی‌هایی که کم موقعیت داشتند، بتوانند پیروز میدان باشند.

پیشکسوت استقلال در خصوص عملکرد سپاهان برابر استقلال، گفت: تیم مقابل سپاهان خیلی خوب با کمترین تغییرات وارد زمین شد و کمترین جابجایی را داشت. سپاهان تیم ریشه‌داری است، با این که برابر استقلال خوب بازی کرد، اما به علت استرس بالا نتوانستند عملکرد بهتری داشته باشد و تنها چند موقعیت خوب داشتند، اما روز خوب حسینی در دروازه استقلال مانع گلزنی بازیکنان تیم سپاهان شد.

*پدیده در زمین خودش خوب بازی می‌کند

ورمزیار درباره دیدار استقلال و نود ارومیه در جام حذفی، عنوان کرد: در جام حذفی نمی‌توان روی ضعیف بودن تیم‌ها حساب کرد و گفت چون نود ارومیه از لیگ دو آمده، تیم آسانی است یا این تیم لیگ برتری نیست. هر تیمی ممکن است در جام حذفی بازنده باشد؛ زیرا جام حذفی جام شگفتی‌هاست.

پیشکسوت استقلال در پایان در خصوص دیدار استقلال و پدیده در هفته دوازدهم لیگ برتر، خاطرنشان‌کرد: در لیگ برتر تمام بازی‌ها سختی است. پدیده تیم خوبی است، هرچند اکنون دچار مشکلاتی درون تیمی شده است، اما در زمین خودش خوب بازی می‌کند. اگر استقلال بخواهد قهرمان شود، باید با تمام توان خود به میدان برود. چنانچه تیم به خوبی ارنج شود، می‌توانند برنده این دیدار باشند.

لینک کوتاه : http://avayesteghlal.ir/?p=18109

ثبت دیدگاه شما

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.