همه مشکلات را صادقانه به ساپینتو بگویید | آوای استقلال
1
داروی تلخ حقیقت بهتر از شیرینی دروغین

همه مشکلات را صادقانه به ساپینتو بگویید

  • کد خبر : 28037
  • ۰۶ آذر ۱۴۰۱ - ۱۵:۳۹
همه مشکلات را صادقانه به ساپینتو بگویید
سرمربی استقلال به تهران بازگشت و دور جدید تمرینات از جمعه آغاز می‌شود.

به گزارش آوای استقلال، ما دقیقاً ۳۲ روز فرصت داریم تا استقلال را مهیای تقابل با پرسپولیس در چارچوب هفته دوازدهم رقابت‌های لیگ برتر کنیم و البته روند بازی ها پس از آن مسابقه نه تنها متوقف نخواهد شد بلکه به شکل بسیار فشرده‌ای تا عید نوروز ادامه پیدا می‌کند چون علاوه بر اینکه باید هفته های عقب مانده لیگ برتر جبران شود، جام حذفی نیز استارت می‌خورد و استقلال به عنوان پرافتخارترین تیم آنجا هم حتماً باید با تمام قوا به میدان برود. در چنین شرایطی مهمترین دغدغه هواداران استقلال مشکلات مالی است که به معنای واقعی کلمه دردسرساز شده و متاسفانه دامنه آن روزانه در حال افزایش است.

ارثیه پر دردسر

علی فتح الله زاده در حالی مدیرعامل استقلال شد که این باشگاه برخلاف ادعای خود فتح الله زاده و برخی از مدیران سابق آبی پوشان، با مشکلات مالی فراوانی دست و پنجه نرم می کرد و هنوز هم این دغدغه ها را دارد. البته اصلاً نمی توانند با این حرفها فتح‌الله‌زاده را تبرئه کنند، به هر حال مدیرعاملی را قبول کرده و قطعاً می‌دانست شرایط از چه قرار است بنابراین حالا دیگر چاره ای ندارد جز اینکه یا دوباره استعفا دهد یا این ارثیه پر دردسر را به نوعی حل و فصل کند چون اگر داستان ادامه پیدا کند در همین ابتدای کار قضیه استراماچونی می تواند ضربه مهلکی به ما وارد کند.

صداقت با سرمربی

مشکلات مالی باشگاه ناخودآگاه مانند یک سیل سرازیر می شود و طبیعی است که تیم را هم تحت تاثیر قرار خواهد داد. هر چقدر که فتح الله زاده و سازمان خصوصی سازی همراه با وزارت ورزش برای حل دغدغه‌های مالی تلاش کنند و آنها را کاهش بدهند، باز هم باید این حقیقت تلخ را بپذیریم که متاسفانه به خاطر برخی سیاست های اشتباه که از سالیان قبل وجود داشته، قطعاً نمی‌تواند مسائل مالی را حداقل طی ۶ ماه آینده به طور کامل حل کرد بنابراین تیم درگیر آن می شود. در چنین شرایطی صداقت بهترین راهکار برای مواجه شدن با این دردسرها است و باید صادقانه ریکاردو را به باشگاه دعوت کرد و همه این موارد را با او در میان گذاشت. بهتر است سرمربی تیم بداند چه مشکلاتی داریم و تا چه اندازه می توانیم دامنه آنها را کاهش بدهیم زیرا او حتما بر اساس یک موقعیت سنجی واقعی، بهترین تدابیر را از جهت تقویت تیم و حضور در مهلت نقل و انتقالات زمستانی اتخاذ خواهد کرد.

لینک کوتاه : http://avayesteghlal.ir/?p=28037

ثبت دیدگاه شما

مجموع دیدگاهها : 2در انتظار بررسی : 2انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.