نه شکایت کردم نه تهدید؛بگذارید استقلال قهرمان شود | آوای استقلال
2
علی نامداری در گفت‌وگو با آوای استقلال:تا آخر عمر هوادار استقلال هستم

نه شکایت کردم نه تهدید؛بگذارید استقلال قهرمان شود

  • کد خبر : 22729
  • ۰۶ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۰:۴۰
نه شکایت کردم نه تهدید؛بگذارید استقلال قهرمان شود
علی نامداری به حواشی اخیر استقلال واکنش نشان داد.

به گزارش آوای استقلال، علی نامداری از اعضای بلندپایه باشگاه استقلال در سالهای اخیر در واکنش به اخبار و حواشی منتشر شده در فضای رسانه ای بابت شکایت وی از باشگاه استقلال پیرامون اقدام به وصول طلب های خود در دوره حضورش در این باشگاه گفت: این یک مسئله داخلی بین ما و باشگاه بوده و معاون حقوقی باشگاه متاسفانه به صورت غیر اخلاقی این مسئله را رسانه ای کرده و موجب تشویش اذهان عمومی شده است. قطعا باشگاه و معاون حقوقی می داند راه را اشتباه رفته اند.

نامداری در ادامه افزود: در برهه کنونی حفظ آرامش باشگاه و موفقیت تیم فوتبال استقلال در این برهه مهمتر از هر مساله ای است با وجود اینکه حرفهای بسیار زیادی برای گفتن دارم اما انشالله پس از قهرمانی استقلال بزرگ در رقابت‌های لیگ برتر حرفهای ناگفته خو را با اهالی رسانه و هواداران عزیز در میان خواهم گذاشت.

وی در بخش دیگری از توضیحات خود گفت:آنچه برای من مهم است سربلندی استقلال است،من چه در مدت حضورم در باشگاه و چه در دوره ای کنونی به عنوان یک هوادار در خدمت استقلال بودم برای این تیم هر آنچه در توان داشتم انجام دادم لذا بهتر است به حواشی بی فایده دامن نزنیم و اجازه دهیم تیم فوتبال استقلال‌ با همین روند به سمت قهرمانی پیش برود

لینک کوتاه : http://avayesteghlal.ir/?p=22729

ثبت دیدگاه شما

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.