“نه” بزرگ سجادی به مدیران شکست خورده و ناکام آبی | آوای استقلال
3
وزیر ورزرش به وعده خود عمل کرد؛

“نه” بزرگ سجادی به مدیران شکست خورده و ناکام آبی

  • کد خبر : 13298
  • ۰۳ مهر ۱۴۰۰ - ۱۴:۴۶
“نه” بزرگ سجادی به مدیران شکست خورده و ناکام آبی
وزیر ورزش و جوانان با انتخاب هئیت مدیره جدید استقلال یک پیام روشن را به هواداران میلیونی باشگاه استقلال داد که به دنبال جبران اتفاقات تلخ گذشته است.

به گزارش آوای استقلال، وزیر ورزش و جوانان با انتخاب هئیت مدیره جدید استقلال یک پیام روشن را به هواداران میلیونی باشگاه استقلال داد که به دنبال جبران اتفاقات تلخ گذشته است.

سجادی علی رغم فشارهای متعدد از سوی جریان های مختلف در نهایت افرادی را به عنوان هئیت مدیره استقلال انتخاب کرد که نام شان در فهرست مدیران شکست خورده این باشگاه دیده نمی شد؛ مدیرانی که پیش از این در ادوار مختلف در راس هرم مدیریتی باشگاه حضور داشتند اما نه تنها کاری برای استقلال انجام ندادند بلکه با بی کفایتی خود استقلال را متحمل خسارت های فراوان کردند.

حمید سجادی، با انتخاب مدیرانی خوش سابقه در عرصه اجتماعی، فرهنگی و ورزشی این واقعیت را به اثبات رساند برای پیشرفت و رشد باشگاه بزرگی نظیر استقلال تحت تاثیر رفتارهای احساسی، جریان سازی های خبری و فشارهای کاذب شبکه های اجتماعی و فضای مجازی قرار نخواهد گرفت.

به واسطه این که حمید سجادی به عنوان متولی دستگاه ورزش به سراغ افراد شکست خورده نرفت و آنها را از دایره انتخاب خود خارج کرد باید از او تشکر کرد و امیدواریم استقلال با تیم مدیریتی جدید خود با بهره گیری از پتانسیل مدیران تازه وارد بتواند از فضای سیاه گذشته فاصله بگیرد و روز به روز هواداران را به آینده امیدوارتر کند.

آقای سجادی بابت اینکه همانند مدیریت سابق دستگاه ورزش به سراغ شکست خورده ها و ناکارآمدها نرفتید به نمایندگی از هواداران استقلال از شما تشکر می کنیم.

لینک کوتاه : http://avayesteghlal.ir/?p=13298

ثبت دیدگاه شما

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.