نامحسوس اما حمایتگر! | آوای استقلال
1
برنامه کمیته داوران در دربی حذفی!

نامحسوس اما حمایتگر!

  • کد خبر : 31039
  • ۰۷ خرداد ۱۴۰۲ - ۲۳:۲۰
نامحسوس اما حمایتگر!
گمان می کنید خداداد افشاریان و علی خسروی به چه علتی با ورود وار و داور خارجی مخالف هستند؟ بله به همان علتی که شما هم، اکنون به آن فکر می کنید و دقیقا به همان خاطر در طول لیگ شاهد ناداوری های بسیاری بودیم که نه تنها استقلال بلکه کل لیگ قربانی شدند تا آقایان به اهدافشان برسند.

به گزارش آوای استقلال، با حمایت های بی حد و مرز جام قهرمانی را کادو پیچ کردند برای تیم محبوبشان که منافعشان هم با آن گروه خورده و با اینکه جانبداری ها علنی و اظهر من الشمس بود و همه لیگ در اعتراض به آن واکنش نشان دادند اما آقایان کوتاه نیامده و پا پس نکشیدند.
قصد هم ندارند اجازه دهند لااقل جام حذفی پاکی داشته باشیم. اگر گمان می کنید عطش و ولع آقایانی که قدرت دستشان است فروکش کرده حتما لیست بازیکنان اخطاری پرسپولیس در دیدار مقابل هوادار و مهربانی داور با آنها را مرور کنید و به یاد بیاورید چطور همان ثانیه های نخست بازی، با یک پنالتی شیرازه هوادار را از هم پاشیدند و اعصاب، تمرکز و اعتماد به نفسشان را گرفتند!
همان طور که دو هفته پایانی لیگ نوشتیم آقایان اینهمه رسوایی را به جان نخریدند که نیمه راه دست از هدفشان بکشند اکنون نیز بر همان باوریم!
چنانچه با اهدای جام لیگ برتر آرام می گرفتند و اجازه می دادند تیم ها رقابتی سالم با هم داشته باشند، پرسپولیس را تا رسیدن به فینال مشایعت نمی کردند و دست از دادن پنالتی و ندادن کارت به قرمزها می کشیدند.
برنامه برای  جام حذفی هم همان است که برای لیگ بود با این تفاوت که فقط قرار است حمایت ها علنی و خیلی واضح نباشد!
انتخاب داور البته مهم است  این که چه داوری با چه روشی بتواند کمک بیشتر، بهتر و نامحسوس تری به پرسپولیس داشته باشد اما در کلیت موضوع تفاوتی نمی کند نام داور چه باشد، آنها جام آلوده به انواع نامردی ها و حق کشی های دیگری را می خواهند باز به پرسپولیس اهدا کنند وسیله هدف را توجیه نمی‌کند این هدف است که باعث می شود هر داوری را توجیه کنند تا آن شود که آقایان می خواهند اما از ساپینتو و بازیکنان شایسته اش می‌خواهیم اجازه ندهند سیاهی غلبه کند بر اراده و عشق و شرافت!

لینک کوتاه : http://avayesteghlal.ir/?p=31039

ثبت دیدگاه شما

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.