مومنی: آجورلو فقط از ساپینتو حرف شنوی دارد | آوای استقلال
3
اختصاصی آوای استقلال

مومنی: آجورلو فقط از ساپینتو حرف شنوی دارد

  • کد خبر : 25962
  • ۰۸ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۴:۳۰
مومنی: آجورلو فقط از ساپینتو حرف شنوی دارد
عضو هیات مدیره باشگاه استقلال گفت: آجورلو فقط و فقط به ساپینتو وابسته است و از هیچ کس دیگری به جز سرمربی حرف شنوید ندارد، او مدیری است که نشان داده به خواسته‌های سرمربی اش احترام می‌گذارد و به دور از حواشی و چراغ خاموش برنامه‌های کادر فنی را به بهترین شکل ممکن انجام می‌دهد!

به گزارش آوای استقلال، «محمد مومنی» عضو هیات مدیره باشگاه استقلال روز شنبه در گفتگو با خبرنگار آوای استقلال اظهار داشت: استقلال اردوی مناسبی را کیلومترها دور تر از ایران یعنی در کشور ترکیه برگزار کرد، در این اردو آبی‌پوشان زیر نظر ریکاردو ساپینتو تمرینات منظم و فشرده‌ای را پشت سر گذاشتند به طور حتم اثرات این اردو در شروع لیگ برتر مشخص خواهد شد.
وی افزود: شروع لیگ برتر می‌تواند با اقتدار استقلال همراه باشد، بازی با سپاهان یکی از تیم‌های مطرح و قدرتمند فوتبال ایران اگرچه آسان نیست اما آبی‌پوشان تلاش خواهند کرد در افتتاحیه مسابقات و با استفاده از شرایط میزبانی که حمایت هواداران پرشور را به همراه خواهد داشت نتیجه خوبی را گرفته تا اقتدار خود را به همه لیگ برتر نشان دهند.
عضو هیات مدیره باشگاه استقلال خاطرنشان کرد: استقلال همواره مدعی اصلی قهرمانی در لیگ برتر خواهد بود، آبی‌پوشان به دبنال این هستند در فصل جدید نیز با استفاده از شرایطی که دارند برای رسیدن به عنوانی تلاش کنند که لیاقت و شایستگی آن را دارند.
مومنی تصریح کرد: مدیریت باشگاه استقلال تلاش خود را انجام داد تا همه نیازهای سرمربی تیم را برآورده سازد،آجورلو انؤزی خوبی را صرف برآورده کردن خواسته‌های ساپینتو کرد و شاید منتقدانی داشته باشد اما عملکرد خوبی داشت.
وی تاکید کرد: به نظرات و خواسته‌های همه آنهایی که استقلال را دوست دارند و از سر دلسوزی اعلام می‌کنند استقلال به وجود بازیکن در چه پست‌هایی نیاز دارد احترام گذاشته می‌شود اما کارشناس برتر استقلال سرمربی تیم یعنی ساپینتو است و باید دید او چه خواسته‌هایی دارد، آجورلو فقط و فقط به ساپینتو وابسته است و از هیچ کس دیگری به جز سرمربی حرف شنوید ندارد، او مدیری است که نشان داده به خواسته‌های سرمربی اش احترام می‌گذارد و به دور از حواشی و چراغ خاموش برنامه‌های کادر فنی را به بهترین شکل ممکن انجام می‌دهد!
عضو هیات مدیره باشگاه استقلال گفت: هواداران استقلال مثل همیشه حامی و پشتیبان تیمشان باشند و بدانند حمایت آنها می‌تواند اثرات مثبتی را به همراه داشته باشد، به طور حتم بودن آنها در کنار تیم می‌تواند اتفاقی را رقم بزند که همچون فصل گذشته قهرمانی را در پایان فصل جشن بگیریم.

لینک کوتاه : http://avayesteghlal.ir/?p=25962

ثبت دیدگاه شما

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.