مانع از غارت آکادمی می شد | آوای استقلال
2
علت برکناری برهانی؛

مانع از غارت آکادمی می شد

  • کد خبر : 30726
  • ۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۱۹:۳۱
مانع از غارت آکادمی می شد
آرش برهانی پسر محجوب استقلالی ها در دوران فوتبال و آقای گلی اش هم بازیکن بی حاشیه ای بود.

به گزارش آوای استقلال، اگر هر کسی جای آرش بود با توجه به این که در مدت حضورش در آکادمی استقلال هیچگونه تخلفی نداشته و آتویی دست دیگران نداده است، حتما با یک مصاحبه  تصویری، پرده از علت یا علل برکناری اش بر می داشت اما او شاید گذشته از اینکه آدم بی حاشیه ای است، دلش نمی‌خواهد در این شرایط حساس برای تیم حاشیه درست کند.
با پیگیری های خبرنگار آوای استقلال، مشخص شد یکی از عمده دلایل برکناری آرش برهانی این بوده که آرش پول حاصل از درآمدزایی در آکادمی را به حساب باشگاه واریز نمی‌کرد!
از آنجا که مسئولین باشگاه تنها هنرشان خرج کردن است و پس دادنی در کار نیست به نظر می رسد کار برهانی نه تنها اشتباه نبوده بلکه بسیار هم قابل درک و تحسین برانگیز است.

آکادمی خودش درآمدزایی می کند چرا باید درآمدش را به حساب باشگاهی بریزد که به خاطر بی کفایتی مدیرانش هیچ حساب و کتابی ندارد و هر لحظه ممکن است برای چک طلبکاران داخلی حساب هایش مسدود شود یا ممکن است به خاطر هزینه های جاری باشگاه برداشت شود و حساب خالی شود؟
اگر اکادمی به پول نیاز داشته باشد آنوقت باید کفش آهنی بپوشد و مقابل اتاق حجت کریمی سرپرست موقت باشگاه دخیل ببندد که شاید بتواند بخشی از پولی که به حساب باشگاه واریز کرده را برداشت کند!
گفته می شود دلیل دیگری که کریمی دست به کار غیر قانونی زده(و در شرایطی که حکم او سرپرستی است نه مدیرعاملی و طبیعتا سرپرست، قانونا اجازه عزل و نصب ندارد )، حمایت آرش از ساپینتو بوده است.
گویا کریمی معتقد است چون آرش نظر واقعی سرپرست موقت باشگاه در خصوص ساپینتو را می دانسته نباید از سرمربی استقلالی ها حمایت می کرد!

لینک کوتاه : http://avayesteghlal.ir/?p=30726

ثبت دیدگاه شما

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.