قانون اردو برای همه اجرا شود | آوای استقلال
1
استقلال بدون سفر هم آماده می شود اما....

قانون اردو برای همه اجرا شود

  • کد خبر : 28033
  • ۰۶ آذر ۱۴۰۱ - ۱۵:۳۲
قانون اردو  برای همه اجرا شود
این روزها استقلال برای اردوی خارجی خود در تعطیلات نیم فصل دچار چالش شده و هنوز مشخص نیست که می تواند به آن سوی آبها برود یا خیر ؟

به گزارش آوای استقلال، ابتدا صحبت از سفر به پرتغال بود اما این اردو لغو شد و پس از آن هم در رابطه با مسافرت به دبی حرف و حدیث های زیادی پیش آمد.
هنوز هم مشخص نیست استقلالی‌ها راهی امارات می‌شوند تا در یک تورنمنت چهار جانبه شرکت کنند یا اینکه به سوی ترکیه پرواز خواهند کرد تا در آنتالیا اردو بزنند.
البته نکته اینجاست که برخی افراد می گویند اصلا شاید بخشنامه های بیاید که تیم ها دقیقا مانند نیم فصل دوره قبلی لیگ برتر اصلاً نتوانند اردوی خارجی داشته باشند.
لزوم برپایی اردو

فوتبالیست ها و مربیان ازجمله اقشاری هستند که با وجود افزایش قیمت ارز ،مشکلی جهت سفر تفریحی ندارند و اغلب آنها در تعطیلات به خارج از کشور سفر می کنند بنابراین مسافرت های ورزشی برایشان امری حیاتی محسوب نمی شود ولی به لحاظ روند آماده سازی هر تیم برپایی چنین اردوهایی مهم است چون روانشناسی ثابت کرده وقتی تیم ها تمرینات پرفشار بدنسازی را پشت سر می‌گذارند، بهتر است در فضایی کاملا متفاوت از جایی که همیشه تمرین می کنند، حضور یابند تا این تنوع تحمل فشار را برایشان آسان‌تر کند بنابراین نگاه به اردو اصلاً نباید تفریحی باشد بلکه باید آن را به عنوان بخشی از چشم انداز آماده سازی تیم ها دید.

قانون برای همه

اگر واقعاً وزارت ورزش به عنوان متولی این امر در کشور تصمیم بگیرد اردو های خارجی در نیم فصل لیگ برتر را لغو کند استقلال هم به عنوان جزئی از فوتبال ایران به آن احترام می گذارد ولی نکته اینجاست که اگر استقلال اردوی اش را لغو کرد همه تیم‌های لیگ برتری هم باید چنین کاری بکنند و قانون برای همه یکسان باشد نه اینکه ما به خارج نرویم ولی سایر تیم ها با استفاده از بندهای یا تبصره های دیگری بتوانند اردوی تدارکاتی در آنسوی آبها داشته باشند.

لینک کوتاه : http://avayesteghlal.ir/?p=28033

ثبت دیدگاه شما

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.