فرهاد مجیدی، بزرگترین کاشف معدن طلا | آوای استقلال
1
بازیکنانی که با اعتماد او، بزرگ شدند

فرهاد مجیدی، بزرگترین کاشف معدن طلا

  • کد خبر : 28010
  • ۰۶ آذر ۱۴۰۱ - ۱۵:۰۹
فرهاد مجیدی، بزرگترین کاشف معدن طلا
اتفاقاتی که فرهاد مجیدی فصل گذشته در استقلال رقم زد و کارهای بزرگی که انجام داد میتواند یک سرفصل بزرگ آموزشی برای بسیاری از مربیان فوتبال ایران تلقی شده و برای مدتها مایه مباهات استقلالی‌ها باشد.

به گزارش آوای استقلال، فرهاد شهریور ماه پارسال پس از اینکه استقلال به الهلال باخت و لیگ قهرمانان را از دست داد، قاطعانه گفت می ایستد و این تیم را طوری می‌سازد که ابتدا شخصیت مخدوش شده به آن بازگردد و پس از آن نتایجی بگیرد که همه هواداران را خوشحال کند.

کشف استعداد ها

مجیدی در همان روزهای آغازین فصل قبل روی چند بازیکن دست گذاشت و تاکیید داشت آنها به چهره های مطرحی در فوتبال ایران بدل می شوند .البته این نفرات در آن مقطع گمنام بودند و به همین خاطر حتی گروهی از پیشکسوتان استقلال نیز حرکات فرهاد را با دیده تردید می نگریستند اما گذشت زمان صحت ادعای او را به معنای واقعی کلمه تایید کرد. مجیدی معتقد بود امیرحسین حسین زاده بازیکن بسیار بزرگی می شود و این بازیکن کمتر از یک سال پس از ادعای فرهاد به جمع لژیونرهای فوتبال ایران اضافه شد. فرهاد با وجود مصدومیت ابوالفضل جلالی، به پای او ایستاد و حالا او را در جام جهانی می‌بینیم. مجیدی، امیرعلی صادقی را یک استعداد ارزشمند تلقی کرد و حالا شاهد هستیم که کارلوس کی روش هم روی او به عنوان سرمایه آینده فوتبال ایران دست گذاشته است. تازه علیرضا رضایی هم هست که اگر این روز ها بازی نمی کند فقط به خاطر آمادگی مثالزدنی حسین حسینی است.

کاشف معدن طلا

این موارد نشان می‌دهد فرهاد مجیدی در کشف استعداد توانایی شگرفی دارد و می‌تواند بازیکنان مستعد را خیلی زود و به خوبی شناسایی کند. او به معنای واقعی کلمه کاشف معدن طلاست و بی‌انصافی است اگر حالا که از مجموعه استقلال دور شده قدر دان زحماتی که فصل قبل کشید و بازیکنانی که به فوتبال ما معرفی کرد، نباشیم.

لینک کوتاه : http://avayesteghlal.ir/?p=28010

ثبت دیدگاه شما

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.