ضرورت اصلاح قرارداد کارگزار؛ چه کسی به برند استقلال چوب حراج زد؟! | آوای استقلال
5
مطالبه جدی هواداران استقلال از مدیرعامل و هئیت مدیره؛

ضرورت اصلاح قرارداد کارگزار؛ چه کسی به برند استقلال چوب حراج زد؟!

  • کد خبر : 13526
  • ۰۶ مهر ۱۴۰۰ - ۱۵:۱۴
ضرورت اصلاح قرارداد کارگزار؛ چه کسی به برند استقلال چوب حراج زد؟!
آقای آجورلو ! هواداران باشگاه استقلال به عنوان یک مطالبه جدی خواستار بررسی بی قید و شرط قرارداد کارگزار باشگاه استقلال از سوی شما و هئیت مدیره باشگاه هستند تا حقیقت را متوجه شوند،برای هواداران مهم است متوجه شوند چه کسی چوب حراج به برند استقلال زد!
به گزارش آوای استقلال،یکی از مطالب جدی هواداران باشگاه بزرگ استقلال از مجموعه مدیریتی در مقطع کنونی بازنگری جدید و اساسی در قرارداد همکاری این باشگاه با کارگزار آبی ها پایتخت است.
واقعیت غیر قابل کتمان این است که برند استقلال به قدری دارای مقبولیت و اهمیت است که می‌توان به واسطه این مزیت هزینه های جاری استقلال را از این محل تامین کرد اما متاسفانه در دوره مدیریت سابق استقلال قرارداد مالی با کارگزار به گونه‌ای تنظیم شده که منافع مادی و معنوی استقلال لحاظ نشده است و رقم تعیین شده هرگز با واقعیت برابر نمی‌کند!
باشگاه بزرگ استقلال به پشتوانه هواداران میلیونی خود نیازمند یک مجموعه قوی و قدرتمند اقتصادی است که بتواند با استفاده از برند معتبرش درآمدی هنگفت را نصیب آن کند اما متاسفانه این اتفاق رخ نداده و استقلال با رقمی ناچیزی کلیه توانمندی های خود در حوزه درآمدزایی  را در اختیار کارگزارش قرار داده تا این مجموعه برنده واقعی این قرارداد باشد.
تعیین رقم ۸۰ میلیارد تومان برای یک فصل به هیچ عنوان پاسخگوی نیازهای مالی استقلال نیست، در حالی که باشگاه های رقیب نظیر سپاهان اصفهان، پرسپولیس ،گل گهر سیرجان با تکیه بر بودجه دو یا سه برابری مشغول فعالیت در لیگ برتر ایران هستند، حال سوال اساسی اینجاست چرا قرارداد میان استقلال و کارگزارش با این رقم ناچیز تنظیم شده است؟ آیا کارشناسان زبده اقتصادی برای برند باشگاه استقلال چنین رقمی را تعیین کرده‌اند؟
برای افکارعمومی ابهامات فراوانی پیرامون قرارداد کارگزاری باشگاه استقلال وجود دارد که تا به امروز کسی به آنها پاسخ نداده اما انتظار می‌رود اعضای هئیت مدیره جدید و مدیرعامل باشگاه در مقام دفاع از منافع باشگاه در خصوص نحوه چگونگی عقد این قرارداد شفاف سازی لازم را انجام دهند تا هواداران متوجه شوند چه اتفاقاتی رقم خورد تا برند استقلال با این رقم غیر واقعی در اختیار مجموعه کارگزاری قرار گیرد؟
قرار گرفتن بندهای عجیب و غریب در این قرارداد هواداران استقلال را به شدت عصبانی کرده است! به ویژه اینکه کارگزار استقلال در شرایطی که تیم با بحران مالی رو به رو بود و نیاز به حمایت مالی از سوی آنها داشت، در تصمیمی عجیب و خارق العاده ترجیح داد به سمت اردوگاه رقیب برود و با کمک ۸ میلیاردی مشکلات آنها را مرتفع سازد!
بازنگری در قرارداد کارگزار باشگاه استقلال باید در اولویت قرار گیرد، تا مشخص شود در جریان امضای این قرارداد باشگاه بزرگ استقلال ذینفع بوده یا مجموعه کارگزاری! باید این حقیقت فاش شود که متون قرارداد مذکور بر اساس کدام کار کارشناسی تنظیم شده است؟ چه کسی از حقوق معنوی باشگاه استقلال دفاع کرد؟
آقای آجورلو ! هواداران باشگاه استقلال به عنوان یک مطالبه جدی خواستار بررسی بی قید و شرط قرارداد کارگزار باشگاه استقلال از سوی شما و هئیت مدیره باشگاه هستند تا حقیقت را متوجه شوند،برای هواداران مهم است متوجه شوند چه کسی چوب حراج به برند استقلال زد! لطفا از حقوق مادی و معنوی استقلال به خوبی دفاع کنید چون در غیر این صورت همچنان قرارداد بحث برانگیز استقلال با کارگزار آسیب های بزرگ تری به پیکره استقلال وارد خواهد کرد.
لینک کوتاه : http://avayesteghlal.ir/?p=13526

ثبت دیدگاه شما

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.