شما در این قهرمانی هیچ نقشی نداری | آوای استقلال
4
آقای مددی! زود گذشته را فراموش کردی

شما در این قهرمانی هیچ نقشی نداری

  • کد خبر : 23392
  • ۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۱۵:۳۳
شما در این قهرمانی هیچ نقشی نداری
تیم فوتبال استقلال در حالی عنوان قهرمانی رقابت های لیگ را از آن خود کرد که به نظر می رسد نقش مدیریت به همراه کادرفنی در این قهرمانی بسیار پررنگ بوده تا جایی که با ورود آجورلو به عنوان مدیرعامل استقلال و تزریق آرامش به این تیم، تازه بسترهای موفقیت فراهم شده تا در نهایت کار با قهرمانی استقلال در فصل جاری خاتمه پیدا کند.

به گزارش آوای استقلال، اینها در حالی است که فراموشکارترین هواداران استقلال هنوز جار و جنجال های زمان مدیریت احمد مددی و معاونانش را که هر روز در رسانه ها علیه مجیدی، کادر و بازیکنان استقلال صحبت می کردند را به خوبی به یاد دارند که این ماجراها تا چه حد زیادی منجر به خود زنی شده تا در نهایت موفقیت های فصل قبل از استقلال هر لحظه دورتر شود.
هنوز همه به یاد دارند که در آستانه رقابت های آسیایی و بازی حیثیتی با الهلال چطور مددی و معاونش بازیکنانی مثل فرشید اسماعیلی را در حالی که مجیدی به آنها نیاز مبرم داشت را فراری داده و زمینه های شکست در دوبی را فراهم کردند.
اما قسمت جالب این ماجرا آنجایی هست که امروز احمد مددی بعد از قهرمانی استقلال دست به کار شده تا بخشی از این قهرمانی را به نام خود سند بزند. مدیرعامل اسبق استقلال به تازگی در اظهاراتی عجیب اعلام کرده که به نوعی او نیز در قهرمانی استقلال سهم داشته و از این بابت هواداران واقعی استقلال از وی تشکر می کنند و پیام های پرمهری را برایش مخابره می کنند.
مددی در بخش تکمیلی صحبت هایش درباره اینکه در زمان حضور او به عنوان مدیرعامل استقلال بازیکنان فعلی تیم جذب یا حفظ شدند که در مسیر قهرمانی به فرهاد مجیدی کمک کرد، گفته: آن چیزی که مشخص است همه بازیکنان مورد درخواست آقای مجیدی را همان زمان جذب کردیم و آن دسته از بازیکنانی که باید تمدید می کردند را هم حفظ کردیم. فقط یک بازیکن آقای شیمبا بود که حتی پیش قرارداد را برای او فرستادیم اما به قرارداد نهایی تبدیل نشد.
این در حالی است که بازیکنانی مانند اسماعیلی یا قایدی نیز مورد نیاز مجیدی بودند اما به خاطر اختلاف عقیده یا درآمدزایی راهی تیم های دیگر شدند تا اولین مصداق بارز خلاف واقع گویی های آقای مدیرعامل سابق این جا بروز بدهد.
همه می دانند که امسال برای بسته شدن تیم مصیبت های زیادی را متحمل شد چون با این وضع مدیریت اصلا کسی به استقلال نمی آمد. طبق شنیده ها ۵ بازیکن فعلی از سپاهان ۳ بازیکن فعلی از گل گهر مدنظر مجیدی بودند که به خاطر رفتارهای مددی و رفقایش هیچکدام نیامدند. مطمئنا اگر اینها اذیت نمی کردند خارجی های بهتری نیز در آستانه بازی با الهلال جذب تیم می شدند تا استقلال هیچ وقت انقدر راحت به تیم عربستانی نبازد.
بله آقای مددی هیچ کس خیانت های شما را حداقل انقدر زود فراموش نمی کند.

لینک کوتاه : http://avayesteghlal.ir/?p=23392

ثبت دیدگاه شما

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.