سرخ ها دوباره قانون را دور می زنند؟ | آوای استقلال
7
آزمون قانونمداری فدراسیون عزیزی خادم در آستانه لیگ بیست و یکم

سرخ ها دوباره قانون را دور می زنند؟

  • کد خبر : 11704
  • ۱۲ شهریور ۱۴۰۰ - ۱۸:۵۴
سرخ ها دوباره قانون را دور می زنند؟
سال‌ها حمایت مطلق سلطانی‌فر و نیروهایش از پرسپولیس این تصور را ایجاد کرده است که حتی با رفتن دولتی که به سلطانی‌فر قدرت داده بود تا سالها یک تیم را قهرمان کند باز هم می تواند با کمک مهره‌هایی که در فدراسیون، سازمان لیگ و... چیده شده است هم همچنان می‌توانند در هر مقطعی تافته جدابافته بودن خودشان را به رخ بکشند و با قدرت های پشت پرده ورق را به نفع خود بازگرداند!

به گزارش آوای استقلال، نمی‌دانیم حمید سجادی چقدر صاحب قدرت و نفوذ است و یا چقدر اراده مبارزه با فساد در ورزش را دارد فسادی که ۵ سال پرسپولیس را از حضیض ذلت به اوج عزت در فوتبال ایران رساند و البته چون امداد رسان های غیبی قدرت چندانی در مجامع بین‌المللی نداشتند تکرار افتخارات داخلی در آسیا مقدور نبود و هر بار در مقابل چشمان از حدقه درآمده و پر از حسرت تمام پرسپولیسی‌ها جام را به حریف دادند تا چوب خدا صدا ندارد بر ذهن همه مفسدین و البته همه مظلومین نقش ببندد .
وقتی پرسپولیسی های دولت روحانی به مدد وزیر و سفیر و … از روی نعش تمام لیگ گذشتند ، بارها قانون را دور زدند ، بارها امتیازها را با گازانبر از تیم‌های دیگر بیرون کشیدند و به حساب پرسپولیس واریز کردند و طرفداران تمام تیم‌های لیگ برتری را از اجرای عدالت خداوند ناامید کرده بودند نمیدانستند کائنات در دو فینال آسیایی تلافی تمام حق خوری ها ، لابی‌ها و دور زدن ها را یکجا از آنها پس خواهد گرفت درست آنجا که در بالاترین بخش رویاپردازی قرار داشتند ؛ لاجرم هرکس که بالاتر نشست استخوانش سخت تر خواهد شکست! و از آن بالا پرت شدند پایین…
اما گویا آنها از این تنبیه ،درس نگرفته و همچنان درصدد آنند تا موفقیت خود را خارج از تلاش در مستطیل سبز رقم زنند. پرسپولیس به خاطر پرونده‌های باز شاکیانش در afc بر اساس قوانین جدید سازمان لیگ اجازه یارگیری نخواهد داشت اما شنیده میشود آنها قصد دارند با استفاده از نفرات حاضر در تیم سلطانی‌فر که هم اکنون نیز در مسند قدرت هستند، قانون را دور زده و به رقم بدهی به کالدرون هر آنچه می‌خواهند کنند و هر که می‌خواهند را جذب و به ریش قانون و قانونگذار بخندند.
با توجه به اینکه تاریخ قراردادهای جدید و حکم قطعی پرونده‌های بدهی پرسپولیس در دسترس همه قرار دارد و در فضای مجازی به ثبت رسیده و دیگر رسانه های وابسته به پرسپولیس نمیتوانند اسناد مربوطه را حذف و از دسترس خارج کنند چنانچه فدراسیون، سازمان لیگ یا هر مرجع دیگری بخواهد شریک تخلفات پرونده سازی‌های این تیم شود ، این بار طرفداران تمامی تیم‌ها با استناد به مدارک موجود که در آرشیو خود ثبت کرده اند، تخلفات را به afc گزارش خواهند کرد. بهتر است برای جلوگیری از محرومیت فوتبال کشورمان این زد و بندها پایان یابد.

لینک کوتاه : http://avayesteghlal.ir/?p=11704

ثبت دیدگاه شما

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.