ساپینتو: پیکان اتوبوسی دفاع می‌کرد! | آوای استقلال
2

ساپینتو: پیکان اتوبوسی دفاع می‌کرد!

  • کد خبر : 27169
  • ۱۵ شهریور ۱۴۰۱ - ۲۱:۵۸
ساپینتو: پیکان اتوبوسی دفاع می‌کرد!
سرمربی تیم فوتبال استقلال گفت: در نیمه اول اجازه ندادیم پیکان بازی کند.

به گزارش آوای استقلال، سرمربی تیم فوتبال استقلال گفت: بازی کردن در مقابل تیمی که اتوبوسی دفاع می‌کند خیلی سخت است،،برخی مواقع خیلی دوست داشتیم توپ را با دست گرفته و وارد دروازه حریف کنیم.
«ریکاردو ساپینتو» سرمربی تیم فوتبال استقلال در نشست خبری پس از پایان بازی با پیکان که با تساوی بدون گل پایان یافت، اظهار داشت: در نیمه اول خیلی عالی بازی کردیم، توپ و میدان در اختیار استنقلال بود، پرس را خیلی بالا انجام دادیم و اجازه ندادیم بازی کنند.
وی افزود: در اوایل بازی فرصت‌های خوبی را از دست دادیم،در بازی ترکیبی عمل کردیم اما باید برای زدن ضربات آخر و گل زدن بیشتر تلاش کنیم.واقعیت فوتبال این است اگر در ۳۰ دقیقه ابتدایی بازی نتوانید به گل برسید شرایط متفاوت خواهد شد، لایق بردن بازی بودیم اما فوتبال است و اگر گل نزنی نمی‌بری.
سرمربی استقلال خاطرنشان کرد: بازی کردن در مقابل تیمی که اتوبوسی دفاع می‌کند خیلی سخت است، پیکان منتظر بود تا استقلال اشتباه کند،برخی مواقع خیلی دوست داشتیم توپ را با دست گرفته و وارد دروازه حریف کنیم، با ۹ بازیکن دفاع می‌کردند، خیلی خوب هم این کار را انجام می‌دادند.
ساپینتو تصریح کرد: خیلی ناراحت هستم که در ورزشگاه آزادی و مقابل تماشاگران خود دو امتیاز مهم را از دست دادیم، با این امتیازات می‌توانستیم در رده‌های بالای جدول و به سمت صدر جدول برویم.
وی اعلام کرد: تماشاگران شعار دادند چون دوست دارند استقلال برنده از زمین خارج شود، من هم دوست دارم برنده باشیم، ما به سعی و تلاشمان ادامه خواهیم داد و در ادامه هم خواهیم جنگید. ایمان داریم که قهرمان خواهیم شد.
سرمربی استقلال درباره گل استقلال که مردود اعلام شد، گفت: بازی را دوباره ببینید خطاهای کوچکی را می بینید که داور به اشتباه سوت می زد. زمانش رسیده که داوران کیفیت خود را بهتر کنند. امتیازات را از ما می گیرند. امیدوارم در بازیهای بعدی خوب عمل کنند. در بازی قبلی هم این مسائل را گفتم.
ساپینتو در پایان درباره اظهارات مجتبی حسینی که گفته بود موقعیت های اصلی بازی برای پیکان بود گفت: نمی‌دانم او درباره کدام بازی حرف زده است، آنها شایسته گرفتن یک امتیاز نبودند اما موفق به این کار شدند.

لینک کوتاه : http://avayesteghlal.ir/?p=27169

ثبت دیدگاه شما

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.