روزبه و روزهای طلایی | آوای استقلال
2

روزبه و روزهای طلایی

  • کد خبر : 28755
  • ۰۲ دی ۱۴۰۱ - ۱۱:۱۲
روزبه و روزهای طلایی
هافبک دفاعی استقلالی‌ها در ادامه روزهای رویایی خود توانست در مسابقه دربی هم در نقش گلزن بدرخشد.

به گزارش آوای استقلال، شاید خوشبین‌ترین هوادار استقلال هم تصور نمی‌کرد که در حضور ستارگانی مثل محمد محبی، امیرارسلان مطهری و کوین یامگا، اولین گلزن استقلال در دربی ۹۹ یک هافبک دفاعی باشد و در میان هافبک‌های آبی‌پوش قرعه به نام روزبه چشمی بیفتد اما همان‌طور که چشمی در جام جهانی همه هواداران فوتبال ایران را غافلگیر کرد و توانست با شلیکی استثنایی دروازه ولز را باز کند، در مسابقه شب گذشته هم در نقش فرشته نجات استقلال حاضر شد و توانست با یک ضربه سر دقیق دروازه علیرضا بیرانوند را فرو بریزد.

هفتمین گل «چشمی» در استقلال
روزبه چشمی شب گذشته نهمین حضورش در تاریخ دربی را تجربه کرد. مدافع-هافبک ۲۹ ساله آبی‌ها در لیگ پانزدهم و دوئل خاطره‌انگیز استقلال و پرسپولیس که با گل لحظات پایانی جری بنگستون به تساوی کشیده شد، کارش را در دربی پایتخت آغاز کرد و شب گذشته به عنوان باتجربه‌ترین بازیکن آبی‌پوش در این مسابقه وارد زمین شد و توانست با بهره‌گیری از تجربه بالای خود به کمک استقلال بیاید و دروازه پرسپولیس را باز کند.

چشمی که در نیمه دوم از ترکیب استقلال خارج شد و بسیاری از کارشناسان خروج او را دلیل افت آبی‌پوشان پایتخت در دقایق پایانی می‌دانند، برای هفتمین‌بار بود که توانست در لباس استقلال موفق به گلزنی شود. مدافع-هافبک باتجربه استقلال که کاپیتان دوم آبی‌ها هم در لیگ بیست‌ودوم به‌شمار می‌رود، نخستین‌بار در لیگ هفدهم توانست دروازه ذوب‌آهن را باز کند و در کارنامه او در دوران حضورش در استقلال، ۲ گل به فولاد خوزستان، یک گل به استقلال خوزستان و البته یک گل به الدحیل قطر به‌چشم می‌خورد.

مسیر ۱۵۶ روزه در کمتر از یک ماه طی شد!
مدافع-هافبک آبی‌پوشان پایتخت که در ۲۵ روز اخیر توانسته در جام جهانی و مسابقه دربی گل بزند، پیشتر برای رسیدن به ۲ گل متوالی ۱۵۶ روز چشم‌انتظاری کشیده بود. روزبه چشمی بعد از درخشش در لیگ قهرمانان آسیا و گلزنی مقابل الدحیل قطر، از جمع بازیکنان استقلال جدا شد و به لیگ ستارگان قطر پیوست و در پیراهن تیم ام‌صلال موفق شد دروازه السد را باز کند که فاصله گل او برابر الدحیل تا گلی که برابر السد به‌ثمر رساند، ۱۵۶ روز بود اما حالا ۲ گل اخیر ستاره آبی‌ها در فاصله ۲۵ روز به‌ثبت رسیده است!

روزبه چشمی در دوران فوتبالی‌اش (در عرصه ملی و باشگاهی) جمعاً توانسته بود تا پیش از مسابقه دربی ۹ گل به‌ثمر برساند که درخشش او در مصاف با پرسپولیس باعث شد تا شمار گل‌هایش ۲ رقمی شود و دهمین گل دوران فوتبالی خود را وارد دروازه علیرضا بیرانوند کرد. بدون‌تردید باتوجه به عملکرد خوب چشمی در تیم استقلال و پیشتر در تیم ملی، ریکاردو سا پینتو در ادامه فصل روی تجربه بالای مدافع-هافبک تیمش حساب ویژه‌ای باز کرده است.

لینک کوتاه : http://avayesteghlal.ir/?p=28755

ثبت دیدگاه شما

مجموع دیدگاهها : 4در انتظار بررسی : 4انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.