راز سکوت یحیی | آوای استقلال
4
پشت پرده سکوت گل محمدی و یاران در قبال حذف پرسپولیس

راز سکوت یحیی

  • کد خبر : 19246
  • ۲۰ دی ۱۴۰۰ - ۱۶:۴۰
راز سکوت یحیی

به گزارش آوای استقلال، فرهاد مجیدی در نشست خبری بعد از دیدار مقابل مس با اعتراض به عملکرد احمد مددی او را مقصر حذف استقلال از آسیا معرفی کرده و اگفت: من قبلا درباره آسیا صحبت کردم. می توانید آرشیو صحبت های من را بیاورید. آن زمان که می گفتند دنبال بهانه هستم این روزها […]

به گزارش آوای استقلال، فرهاد مجیدی در نشست خبری بعد از دیدار مقابل مس با اعتراض به عملکرد احمد مددی او را مقصر حذف استقلال از آسیا معرفی کرده و اگفت: من قبلا درباره آسیا صحبت کردم. می توانید آرشیو صحبت های من را بیاورید. آن زمان که می گفتند دنبال بهانه هستم این روزها را می دیدم. تیم ما با چه وضعیتی در لیگ قهرمانان آسیا مقابل الهلال قرار گرفت. مدیران وقت چهار روز جواب تلفن من را ندادند. با شیمبا صحبت کرده بودیم و ایشان نیز موافقت کرده بود به استقلال بیاید اما در نهایت بدون بازیکن خارجی به آسیا رفتیم. وقتی زور نداریم بهتر است که آنها قهرمان شوند. چرا که شما نمی دانید تیم ما با چه مشکلاتی در آن مسابقه شرکت کرد. مدیران وقت آن زمان آنلاین می شدند ولی جواب من را نمی دادند! بعد شما انتظار دارید تا استقلال و پرسپولیس قهرمان آسیا شوند؟ چرا ما و پرسپولیس باید به عربستان برویم و آنجا جلوی تماشاگران آنها بازی کنیم؟ این فاجعه است. کسانی که مسبب این کار هستند مسئولیت بالاتری گرفته اند و الان به ریش همه می خندند.
در همین رابطه نیز احمد مددی پاسخ صحبت های مجیدی را داد. مدیر عامل سابق باشگاه استقلال ضمن تبریک صدرنشینی استقلال به هواداران و پیشکسوتان باشگاه گفت: در ابتدا در پاسخ به مجیدی به او سلام می کنم و ایشان را به رعایت اخلاق و راستگویی دعوت می کنم. متاسفانه ایشان عادت زشتی دارد که وقتی استقلال می برد، عقده گشایی می کند و هنگامی که نتیجه نمی گیرد، زبانش بند می آید!
همین امر و بگو مگو ها در نهایت باعث شد تا هواداران استقلال خیلی شفاف متوجه این امر بشوند که مقصر اصلی حذف استقلال از آسیا به عملکرد مدیران قبلی مربوط شده این در حالی است که در باشگاه پرسپولیس طوری با این قضیه برخورد می شود که انگار اتفاق مهمی رخ نداده و همه چیز گل و بلبل است اما واقعا اصل قضیه چیست که یحیی، دستیاران و بازیکنان این تیم نسبت به این موضوع روزه سکوت گرفته و موضع گیری نمی کنند.
از اسفند ۹۹ تا مهر ۱۴۰۰ دو باشگاه باید مدارک خودرا تکیمل می کردند که این افتاق نیفتاد. در این خصوص مجیدی و وریا به مددی حمله کرده و او را مقصر معرفی کردند اما حالا این سوال پیش می آید که چرا یحیی در این خصوص هیچ اعتراضی به مدیرعامل وقت ندارد.
در هر صورت تمدید قرارداد به اسم اصلاح قرارداد در زمان مدیریت جعفر سمیعی که در آن به مبلغ قرارداد این مربی افزروده شده شاید راز همین سکوت یحیی باشد و اینکه حتما سرمربی سرخپوشان دلیل این طوری دارد که به سمیعی اعتراضی نمی کند در حالی که مشخص است مدیران قبلی مقصر این اوضاع سرخابی ها هستند.

لینک کوتاه : http://avayesteghlal.ir/?p=19246

ثبت دیدگاه شما

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.