دوئل فرهاد و فراز با چانشی انتقام! | آوای استقلال
1
به بهانه دیدار مجیدی با کمالوند

دوئل فرهاد و فراز با چانشی انتقام!

  • کد خبر : 8541
  • ۱۸ تیر ۱۴۰۰ - ۱۲:۲۹
دوئل فرهاد و فراز با چانشی انتقام!
از جمله جذابیت‌های این دیدار تقابل فرهاد مجیدی و فراز کمالوند است.

به گزارش آوای استقلال، تیم استقلال شنبه پیش‌رو در هفته بیست‌وهفتم لیگ برتر به مصاف سایپا خواهد رفت. از جمله جذابیت‌های این دیدار تقابل فرهاد مجیدی و فراز کمالوند است. این دو در نیم فصل لیگ برتر به استقلال آمدند و در کنار یکدیگر موفق به صعود آبی‌پوشان به مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا شدند.

پس از آن، کمالوند به دلیل پیشنهاد سرمربیگری از سایپا از استقلال جدا شد. به دنبال جدایی کمالوند، برخی‌ها اعتقاد داشتند که مجیدی بدون تجربه کمالوند نمی‌تواند نتیجه بگیرد. این اتفاق هم افتاد و استقلال مقابل ذوب‌آهن و پرسپولیس در لیگ شکست خورد تا این افراد به نقش کمالوند در استقلال و کادر فنی مجیدی اشاره کنند.

این پایان کار نبود و به یکباره استقلال نتایج خوبی در لیگ و جام حذفی گرفت، به طوری که طبق آمار استقلال در ۸ بازی بدون کمالوند ۵ بار به برتری دست یافت. استقلال در حضور کمالوند در ۱۰ بازی ۶ برد داشت که به نظر می‌رسد مجیدی بتواند آمار بهتر از این هم به نام خود ثبت کند. اکنون این سؤال باید مطرح شود که نقش کمالوند در جدایی از استقلال چقدر تأثیرگذار بوده است، آن هم در شرایطی که در سایپا نتوانست نتایج خوبی بگیرد و تیمش در حال سقوط است.

 

لینک کوتاه : http://avayesteghlal.ir/?p=8541

ثبت دیدگاه شما

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.