دنیای وارونه پاشا! | آوای استقلال
5

دنیای وارونه پاشا!

  • کد خبر : 12128
  • ۲۱ شهریور ۱۴۰۰ - ۱۱:۵۷
دنیای وارونه پاشا!
انتخاب معاون ورزشی باشگاه استقلال در آستانه بازی حساس برابر الهلال در چارچوب رقابت های لیگ قهرمانان آسیا حواشی بسیار زیادی را به وجود آورد اما بازیکن سال های دور استقلال بدون توجه به این اتفاقات و واکنش های منفی حالا سعی دارد ورودش به حوزه مدیریتی استقلال را یک اتفاق کاملا فوتبالی توصیف کند.

به گزارش آوای استقلال‌، هرچند حضور پیشکسوتان باشگاه استقلال در چارت مدیریتی باشگاه یک اتفاق منطقی و قابل ستایش است اما باید به این نکته نیز توجه داشت که آیا انتصاب ها بر پایه عقلانیت صورت گرفته یا اینکه به واسطه یارکشی مدیران برای دعواهای احتمالی این اتفاق حادث شده است!

ابهامات فراوان در خصوص این انتصاب می تواند در آینده چالش های بزرگی را به وجود آورد، هرچند که مهدی پاشازاده برای دفاع از مسوولیت جدید خود پای الیور کان، پاول ندود و لئوناردو را به میان کشیده است تا به این ترتیب حضورش را منطقی جلوه دهد و منتقدانش را وادار به سکوت کند!

اما باید به مهدی پاشازاده متذکر شد ساختار باشگاه استقلال، با باشگاه هایی چون یوونتوس،بایرن مونیخ و پاریس ژرمن قابل قیاس نیست که شما برای ساکت کردن منتقدان خود چنین مثالی را به کار می برید! از طرفی شما هم الیور کان، پاول ندود و لئوناردو نیستید که خود را با آنها مقایسه می کنید!

جناب پاشازاده! بهتر است به جای قیاس باشگاه های بزرگ اروپایی با مدیریت پر ایراد استقلال در حال حاضر، بهتر است اعتراف کنید که میل به دستیابی به قدرت باعث شد در کنار مدیران ضعیف استقلال عکس یادگاری بگیرید و حاضر به همکاری با آنها شوید!

جناب پاشازاده! هرچند تلاش دارید با قطار کردن نام ستاره های شناخته شده فوتبال اروپا خود را با آنها در یک سطح قرار دهید، اما بد نیست برای درک فضا و شرایط واقعی سری به محافل ورزشی بزنید تا متوجه اصل ماجرا شوید!

آقای پاشازاده! مراقب باشید، وارد بازی بسیار خطرناکی شده اید! شاید شما در دنیای وارونه خود تصور کنید می توانید در ستاره های فوتبال اروپا در باشگاه های حرفه ای و مدرن نقش آفرینی کنید اما کافیست چشمان خود را باز کنید و ببینید چه کسی حکم شما را امضا کرده است!

با این شرایط توقع دارید مردم این جنس حرف ها را به راحتی باور کنند!

لینک کوتاه : http://avayesteghlal.ir/?p=12128

ثبت دیدگاه شما

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.