دلایل رد صلاحیت احتمالی سجادی؛از برنامه ضعیف تا اتحاد با تیم سلطانی فر! | آوای استقلال
2
اختصاصی آوای استقلال؛

دلایل رد صلاحیت احتمالی سجادی؛از برنامه ضعیف تا اتحاد با تیم سلطانی فر!

  • کد خبر : 10986
  • ۲۸ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۲:۱۱
دلایل رد صلاحیت احتمالی سجادی؛از برنامه ضعیف تا اتحاد با تیم سلطانی فر!
سجادی در سال ۹۰ نیز به عنوان اولین وزیر ورزش پیشنهادی به مجلس نتوانست رای اعتماد بگیرد و حالا نیز گمانه زنی ها بر این اساس است که باز هم این اتفاق بعد از یک دهه و این بار در سال ۱۴۰۰ دوباره تکرار خواهد شد.

به گزارش آوای استقلال،بعد از این که ابراهیم رئیسی، رئیس جمهور ایران کابینه خود را اعلام کرد مشخص شد که حمید سجادی به عنوان گزینه برای وزارت ورزش مشخص شده و باید در بین جمع وزرای پیشنهادی از مجلس شورای اسلامی رای اعتماد بگیرد.

این در حالی است که سجادی در سال ۹۰ نیز به عنوان اولین وزیر ورزش پیشنهادی به مجلس نتوانست رای اعتماد بگیرد و حالا نیز گمانه زنی ها بر این اساس است که باز هم این اتفاق بعد از یک دهه و این بار در سال ۱۴۰۰ دوباره تکرار خواهد شد.

نکته قابل توجه اینکه طی روزهای گذشته برخی اخبار مبنی بر حمایت سلطانی فر وزیر ورزش دوران حسن روحانی و برخی از معاونان او از جمله تقی زاده معاون پارلمانی وزارت ورزش از سجادی منتشر شد.

اما طبق اخبار شنیده شده به جز تقی‌زاده افراد دیگری مانند علی نژاد و احمدی دیگر معاونان سلطانی فر نیز در دایره یاران سجادی این روزها در برخی محافل مثل فراکسیون ورزش و کمیسیون فرهنگی مجلس در انظار نمایندگان ظاهر شده و از آنجایی که عمده نمایندگان مجلس دل خوشی از سلطانی فر و دوران وزارت وی ندارند و علی نژاد و سایرین معاونین را در عملکرد دوران سلطانی‌فر موثر و مقصر می دانند صراحتاً این موضوع را به سجادی یادآور شده که او نمی‌تواند با تیم سلطانی فر در ادامه مسیر تعیین شده برای خود موفق باشد.

این در حالی است که یکی دیگر از نمایندگان مجلس در این جلسه خصوصی به طور شفاف به سجادی یادآور می شود که برنامه های او برای پیشبرد اهداف ورزش کشور و پیشرفت آن بسیار ضعیف بوده و با این وضعیت یعنی همراهی معاونان سلطانی‌فر و پشتیبانی او و همچنین داشتن این برنامه ضعیف اصلاً و ابداً در انتظار رای اعتماد مجلس نباشد.

لینک کوتاه : http://avayesteghlal.ir/?p=10986

ثبت دیدگاه شما

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.