داداش زاده:صعود استقلال با همت بازیکنانش شدنی است | آوای استقلال
3

داداش زاده:صعود استقلال با همت بازیکنانش شدنی است

  • کد خبر : 3032
  • ۰۹ اردیبهشت ۱۴۰۰ - ۱۴:۳۵
داداش زاده:صعود استقلال با همت بازیکنانش شدنی است
پیشکسوت تیم استقلال بیان کرد خط دفاعی استقلال در لیگ قهرمانان آسیا خیلی آسیب پذیر ظاهر شده است

داداش زاده، در خصوص تساوی بدون گل استقلال مقابل الاهلی عربستان در لیگ قهرمانان آسیا گفت:به خاطر شرایط جدول طبیعی بود که هر دو تیم کمی با احتیاط در میدان ظاهر شوند. به خاطر برگزاری هر سه روز یکبار مسابقات بازی‌ها فشرده است و خستگی در ساق بازیکنان دیده می‌شد. از سوی دیگر استقلال دور رفت را بسیار تهاجمی و پرانرژی شروع کرد. تیم‌ها با گذشت چند هفته و برگزاری مسابقات دور رفت به شناخت خوبی از هم رسیده‌اند. به این موارد آنالیز دقیق تیم‌ها از یکدیگر را هم اضافه کنید. همه این موارد باعث تساوی بدون گل شد.

او افزود:تیم الاهلی تیم بدی نبود. این تیم نماینده عربستان و میزبان رقابت‌ها است. آنها هم تمام تلاش خود را انجام دادند که ابتدا متحمل شکست نشوند و بعد از آن دنبال کسب سه امتیاز باشند. چون اگر الاهلی عربستان برابر استقلال شکست می‌خورد، شانس صعودش خیلی کمتر از حالا بود.

پیشکسوت تیم فوتبال استقلال درباره صعود شاگردان مجیدی از مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا، گفت:کار صعود از گروه، به همت بازیکنان استقلال بستگی دارد. شاگردان مجیدی برای دفاع از آبروی استقلال و فوتبال ایران، باید با تمام قوا در زمین مسابقه حاضر شوند. استقلال مقابل الشرطه چیزی برای از دست دادن ندارد و باید برنده از زمین مسابقه خارج شود. استقلال برای پیروزی مقابل الشرطه عراق باید تمرکز زیادی در کار‌های دفاعی داشته باشد. ثبت اولین گل، حفاظت از آن اهمیت زیادی دارد. اگر صرفا دنبال به ثمر رساندن گل‌های زیاد باشد چه بسا الشرطه از این فرصت استفاده کافی را کند. متاسفانه خط دفاعی استقلال خیلی آسیب‌پذیر است.

او پیرامون انگیزه‌های تیم الشرطه عراق مقابل استقلال تصریح کرد:چه در سطح ملی و چه باشگاهی تیم‌های عراقی با انگیزه زیادی مقابل نمایندگان ایران ظاهر می‌شوند. الشرطه عراق به دنبال اثبات شایستگی‌هایش است و با تمام قوا مقابل استقلال قرار می‌گیرد. شاگردان مجیدی باید مراقب ضدحملات رقیب خود باشند. روی کاغذ شانس پیروزی استقلال بیشتر است.

داداش‌زاده با اشاره به تعویض‎های استقلال مقابل الاهلی عنوان کرد:به خاطر برگزاری فشرده رقابت‌ها همه تیم‌ها آثار خستگی و افت انرژی را دارند؛ بنابراین تعویض‌ها در این رقابت‌ها کلیدی است. بهتر است کادرفنی استقلال زودتر تصمیم به تعویض بگیرند تا اینکه اتفاقی بیفتد و در واکنش به آن دست به تغییرات بزنند. برای مثال سعید مهری بازیکن باانگیزه‌ای است، اما چون کادرفنی از وی و چند بازیکن دیگر شناخت کافی ندارند، نتوانست طبق انتظار کادرفنی پیش برود و با اینکه به عنوان بازیکن تعویضی وارد زمین شده بود، باز تعویض شد

لینک کوتاه : http://avayesteghlal.ir/?p=3032

ثبت دیدگاه شما

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.