حکم یحیی رسید/فوتبال ایران منتظر حرکت بعدی سوگولی هاست | آوای استقلال
2

حکم یحیی رسید/فوتبال ایران منتظر حرکت بعدی سوگولی هاست

  • کد خبر : 22118
  • ۱۹ فروردین ۱۴۰۱ - ۱۱:۵۴
حکم یحیی رسید/فوتبال ایران منتظر حرکت بعدی سوگولی هاست
بلاخره با تمام پایین و بالا کردن‌ها و صغری کبری چیدن‌ها، کمیته انضباطی رای خود را در مورد سرمربی پرسپولیس صادر کرد.

به گزارش آوای استقلال، محکومیتی که بیشتر از تنبیه به تذکری بردارانه شباهت دارد و احتمال اینکه با رأفت کمیته استیناف هم روبرو شود نیز دور از انتظار نیست.

نکته جالب ماجرا در این است که این کدخدا منشی‌ها و این رعایت‌ها در چند سال اخیر حول و حوش باشگاهی اتفاق می‌افتد که بیشترین اعتراضات از جانب مدیر و مربی و بازیکن را در انواع و اقسام تریبون‌ها داشته و همیشه با حداقل جرایم وضع شده روبرو شده است.

مواردی که در خصوص دیگر تیم‌های لیگ برتری کاملا برعکس بوده و همواره نقره داغ مربیان و بازیکنان را از جانب مقام قضایی فدراسیون ملاحظه کرده‌ایم. تخلفاتی که تشابه زیادی با تخلفات بازیکنان پرسپولیس و به ویژه یحیی گل محمدی داشته و یا حتی کمتر از آن بوده است.

گویا این باشگاه مصونیت ویژه‌ای در فوتبال ایران داشته و ذهنیت دوستان ما در فدراسیون و ارکان آن “با تصدی هر شخصی که باشد” بر این است که پرسپولیس نباید به هیچ عنوان متضرر و متنبه شود.

تاخیر در تشکیل جلسه کمیته انضباطی که با بیانیه‌های ریز و درشت باشگاه پرسپولیس همراه گردید، اینچنین القا می‌کند که رفتار سرمربی سرخ‌ها طبیعی بوده و حکم صادره نیز اشد مجازاتی است که به آنان فرصت دوباره فرافکنی ها گذشته را می‌دهد.

حکم یحیی رسید و چشم فوتبال ایران را کور نمود و زین پس تمام مانور سوگولی‌های فوتبال ایران تا انتهای لیگ، برمحور همین محرومیت خواهد بود و بی گمان دیگر تیم های لیگ به خصوص استقلال باید منتظر حرکت بعدی آنان باشند تا دوباره سنگ بزرگ دیگری در مسیر قهرمانی استقلال قرار بگیرد.

لینک کوتاه : http://avayesteghlal.ir/?p=22118

ثبت دیدگاه شما

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.