حسینی: امیدوارم استقلال آماده نباشد/ رقیب ما قهرمان ایران است | آوای استقلال
0

حسینی: امیدوارم استقلال آماده نباشد/ رقیب ما قهرمان ایران است

  • کد خبر : 27139
  • ۱۴ شهریور ۱۴۰۱ - ۲۰:۴۸
حسینی: امیدوارم استقلال آماده نباشد/ رقیب ما قهرمان ایران است
سرمربی تیم فوتبال پیکان گفت: من امیدوارم استقلال به مرز آمادگی نرسد چرا که اگر این تیم آماده شود برای هر تیمی در فوتبال ایران خطرناک است.

به گزارش آوای استقلال، «مجتبی حسینی»سرمربی تیم فوتبال پیکان در نشست خبری پیش از بازی استقلال در هفته پنجم لیگ برتر باشگاه‌های ایران اظهار داشت: تمرینات خوبی را برگزار کرده‌ایم تا برای بازی سخت با استقلال آماده شویم.
وی افزود: تیم‌ها یواش یواش به شرایط ایده‌آل جسمانی نزدیک می‌شوند و به طور حتم در هفته‌های آینده لیگ جذاب‌تر و زیباتر خواهد شد، وقتی تیم‌ها به هارمونی و شرایط خوب نزدیک تر شوند فوتبال جذاب‌تر خواهد شد.
حسینی خاطرنشان کرد: استقلال فصل گذشته قهرمان لیگ برتر شد، از نظر قدمت، کادر فنی، بازیکنان و تماشاگران سرآمد بیشتر تیم‌های دیگر است و رقیب قابل احترام و قدرتمندی برای پیکان خواهد بود.
سرمربی پیکان تصریح کرد: پیکان باید خونسردی خود را در بازی با استقلال حفظ کرده و در فشار حریف آرام بوده و بازی را کنترل کند، من امیدوارمب ازیکنان تیمم مقابل استقلال آبرومندانه بازی کنند.
وی تاکید کرد: استقلال خودش را تقویت کرده است و بازیکنانی دارد که هر لحظه می‌توانند نتیجه را عوض کنند. آنها از نظر تنوع کاری و خلاقیت با جذب بازیکنان جدید تقویت شده‌اند.
حسینی در پایان گفت: من امیدوارم استقلال به مرز آمادگی نرسد چرا که اگر این تیم آماده شود برای هر تیمی در فوتبال ایران خطرناک است.
تیم فوتبال استقلال فردا (سه‌شنبه) در هفته پنج لیگ برتر ابشگاه‌های ایران ساعت ۱۹ در ورزشگاه ازادی به مصاف پیکان خواهد رفت.
تیم فوتبال استقلال با کسب ۷ امتیاز در جایگاه چهارم جدول رده‌بندی لیگ برتر باشگاه‌های ایران قرار دارد.

لینک کوتاه : http://avayesteghlal.ir/?p=27139

ثبت دیدگاه شما

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.