توصیه رحمتی به مرادمند درباره چک برگشتی‌اش | آوای استقلال
3

توصیه رحمتی به مرادمند درباره چک برگشتی‌اش

  • کد خبر : 7198
  • ۳۱ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۹:۵۲
توصیه رحمتی به مرادمند درباره چک برگشتی‌اش
سرمربی پدیده از مرادمند خواست بگوید که چک او دست باشگاه مشهدی نیست.

به گزارش آوای استقلال،محمدحسین مرادمند طی روزهای گذشته به خاطر چک برگشتی اش حسابی به دردسر افتاد و این ماجرا امروز به هتل محل اقامت استقلالی‌ها نیز کشیده شد.

در زمان انتقال مرادمند از پدیده به استقلال توافق شد که باشگاه استقلال مبلغ یک میلیارد و ۲۵۰ میلیون تومان بابت  رضایتنامه پرداخت کند. البته چون باشگاه آن زمان پولی در بساط نداشت، قرار شد که این مبلغ را مرادمند طی ۳ فقره چک از حساب شخصی اش به باشگاه مشهدی بدهد. مرادمند چک‌های شخصی اش  را به باشگاه پدیده داد و ادعا کرده که باشگاه پولی به او بدین خاطر نداده است. از سوی دیگر حمیداوی مالک سابق شهرخودرو(پدیده) نیز چک‌های مرادمند را خرج کرده و فردی که چک را در اختیار دارد شکایت کرده و حکم جلب مرادمند را نیز گرفته است.

این دردسر به اردوی قبل از بازی با پدیده نیز کشیده شد و طلبکار برای بازداشت مدافع آبی ها اقدام کرد که این ماجرا با وساطت فرهاد مجیدی ختم به خیر شد.

قبل از بازی امروز استقلال و پدیده اما اتفاق جالبی رخ داد؛ وقتی مرادمند به سمت نیمکت پدیده رفت و با مهدی رحمتی و سایرین دیدار کرد، سرمربی تیم مشهدی از مرادمند خواست مصاحبه ای انجام بدهد و بگوید که چک های او دست باشگاه پدیده نیست.

مرادمند نیز خطاب به رحمتی گفت که در این خصوص صحبت کرده و گفته که چک هایش توسط حمیداوی خرج شده است.

باید منتظر ماند و دید طی روزهای آینده چه اتفاقاتی درباره چک های مرادمند که به باشگاه پدیده داده بود، رخ می‌دهد و این بازیکن چگونه پول را پرداخت خواهد کرد.

لینک کوتاه : http://avayesteghlal.ir/?p=7198

ثبت دیدگاه شما

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.