توجه ساپینتو به کاپیتان استقلال | آوای استقلال
2
اختصاصی آوای استقلال

توجه ساپینتو به کاپیتان استقلال

  • کد خبر : 26059
  • ۱۲ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۳:۰۳
توجه ساپینتو به کاپیتان استقلال
تمرینات آبی پوشان در تهران برگزار می‌شود و بازیکنان علاوه بر اجرای برنامه‌های آماده سازی پیش فصل، خودشان را برای اولین بازی مقابل سپاهان نیز آماده می‌کنند.

به گزارش آوای استقلال، پس از جدایی وریا غفوری، اکنون سیدحسین حسینی کاپیتان اول استقلال است و به همین خاطر امسال وظیفه سنگین تری دارد. ریکاردو ساپینتو که تاکنون آنالیز کاملی روی حسینی داشته، با دیدن فیلم‌های زیادی از عملکرد چندین ساله او در استقلال متوجه توانایی بالای این دروازه‌بان با تجربه شده است.

سرمربی پرتغالی در صحبت با غلامپور اعلام کرده امسال برای بسته ماندن دروازه حساب ویژ‌ه‌ای روی سیدحسین باز کرده چرا که او الان رکورددار کلین شیت در فوتبال ایران است و این مساله انگیزه‌هایش را بیشتر می کند. به این ترتیب دغدغه های کادرفنی در بخش دفاعی نیز تا حد زیادی کم می‌شود و ساپینتو می‌تواند با خیالی راحت تر در مورد نقشه‌های هجومی تیم برنامه ریزی کند.

ساپینتو از غلامپور خواسته تا تمرینات ویژه‌ای را برای حسینی در نظر بگیرد و حتی در این موضع ماموریت ویژه‌ای هم به ماتا و آنالیزور تیم داده است تا به مربی دروازه‌بان‌ها برای آماده سازی هرچه بهتر شماره یک تیم کمک کنند.

حتی گفته می‌شود مانند روشی که کی‌روش برای بیرانوند در نظر گرفت و منجر به مهار پنالتی رونالدو شد، ساپینتو نیز قصد دارد از تمرینات ذهنی پیشرفته برای آماده سازی حسینی استفاده کند.

لینک کوتاه : http://avayesteghlal.ir/?p=26059

ثبت دیدگاه شما

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.