بیانی: استقلال خوب نتیجه گرفته است | آوای استقلال
1
اختصاصی آوای استقلال

بیانی: استقلال خوب نتیجه گرفته است

  • کد خبر : 33760
  • ۲۶ مهر ۱۴۰۲ - ۱۱:۵۳
بیانی: استقلال خوب نتیجه گرفته است
پیشکسوت استقلال معتقد است، آبی پوشان تا اینجای کار نتایج خوبی کسب کرده‌اند.

به گزارش آوای استقلال، شاهرخ بیانی پیشکسوت تیم فوتبال استقلال در گفت‌وگو با خبرنگار آوای استقلال اظهار  داشت: استقلال شرایط خوبی دارد، آرامش در این تیم حاکم است. این آرامش باید ادامه داشته باشد.
وی افزود: استقلال در آخرین بازی خود قبل از تعطیلی لیگ برتر  توانست بازی دشواری را با پیروزی پشت سر بگذارد و سه امتیاز شیرین و مهم را به نام خود ثبت کند. استقلال پس از ۳۳ روز یک مسابقه جدی و رسمی را برگزار کرد، مسابقه‌ای که بیرون از خانه بود.
پیشکسوت استقلال خاطرنشان کرد: بازی کردن روبروی چنین تیمی  پیچیدگی‌های خاص خودش را دارد چرا که تاکتیکی و با برنامه بازی می‌کنند،‌ در این بازی‌ها نباید از نظر تاکتیکی کم آورد. استقلال برای این جدال برنامه داشت و با هدف بازی کرد.
پیشکسوت استقلال ادامه داد: استقلال با جواد نکونام و بهره‌گیری از بازیکنان متعصب و سختکوشی که همگی توانایی فنی بالایی دارند در این فصل شانس‌های زیادی برای موفقیت دارد.
بیانی تصریح کرد: استقلال تا اینجای مسابقات لیگ برتر نمایش‌های  قابل قبولی را به اجرا گذاشته و از نظر امتیازی نیز موفق عمل کرده است.
وی تاکید کرد: خطیر و نکونام  همدل  و متحد در جهت موفقیت استقلال گام بر خواهند داشت. آنها  باید با هم صداقت داشته باشند، حرف‌هایشان را رودر رو بزنند و اجازه ندهند هیچکس بخواهد روابطشان را تیره و تار کند آنها با هم و در کنار هم می‌توانند زوج مناسبی برای استقلال باشند.
بیانی در پایان گفت : به طور حتم این اتحاد باعث می‌شود حاشیه سازان دیگر نتوانند برای استقلال حاشیه‌ای درست کنند و‌به اهداف خود برسند.

لینک کوتاه : http://avayesteghlal.ir/?p=33760

ثبت دیدگاه شما

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.