به فکر سبقت راحت از پیکان نباشید | آوای استقلال
2
همان تیمی که ارتش فکری و مجیدی را زمین‌گیر کرد

به فکر سبقت راحت از پیکان نباشید

  • کد خبر : 27124
  • ۱۴ شهریور ۱۴۰۱ - ۱۵:۳۳
به فکر سبقت راحت از پیکان نباشید
استقلال در هفته پنجم لیگ برتر به مصاف پیکان خواهد رفت و اگر می‌خواهد همچنان در کورس قهرمانی باقی بماند، حتماً باید شاگردان مجتبی حسینی را شکست بدهد.

به گزارش آوای استقلال، باید گفت که پیروزی در این بازی به معنای قهرمان شدن مادر لیگ نیست و ناکامی در آن هم امید هایمان برای تحقق چنین امری را از بین نمی برد ولی بدون شک با توجه به اینکه در دور برگشت لیگ برتر جمع آوری امتیازات دشوارتر می‌شود، هر چقدر بتوانیم در نیم فصل اول امتیازات بیشتری به حساب خودمان واریز کنیم ،کارمان آسان تر خواهد شد به همین خاطر باید با تمام وجود برای غلبه بر این تیم تهرانی وارد زمین شویم اما اصلاً نباید چنین تصوری داشته باشیم که چون پیکانی‌ها از وجود بازیکنان ستاره و گران قیمت کمتر بهره می برند، به راحتی مغلوب ما خواهند شد. اتفاقاً بازی های این تیم در فصول گذشته برابر استقلال نشان می‌دهد که آنها همواره مقابل ما حریف بسیار سخت کوش و گاهی اوقات دردسرسازی بوده‌اند.

دردسرسازی برای فکری و مجیدی

پیکانی ها در فصل های قبل گاهی اوقات به یک لقمه گلو گیر بدل شده و امتیازات حساسی را از استقلال گرفته اند. این تیم پاییز سال ۹۹ برابر استقلالی که محمود فکری هدایت آن را بر عهده داشت به تساوی بدون گل رسید و چند ماه پس از آن فرهاد مجیدی هم نتوانست پیکان را با استقلال شکست بدهد. اتفاق مذکور فروردین ماه همین امسال نیز دوباره تکرار شده آنها با ما به تساوی بدون گل رسیدند. تازه این نکته را هم فراموش نکنیم که پیکان زمستان سال گذشته در چارچوب جام حذفی به سختی مغلوب استقلال شد و کلاً تیمی است که برابر بزرگان به راحتی امتیاز از دست نمی دهد بنابراین سه شنبه شب هم اصلا نباید تصور ایجاد شود که می‌توانیم حتماً با اختلاف گل های فراوان آنها را شکست بدهیم .البته پیکان در هفته دوم با سه گل بازی ها به مس کرمان واگذار کرد اما باید بپذیریم که آن اتفاق در سایه اشتباهات فردی حاصل شد و بعید است دوباره تکرار شود. ما از پیروزی پرگل استقلال خیلی استقبال می‌کنیم و خوشحال می شویم اما باید ذهن هواداران را به سمت واقعیت سوق بدهیم و در شرایط کنونی اولویت اول کسب هر سه امتیاز است و پس از آن باید به فکر بردهای پرگل و بازی های فوق العاده زیبا باشیم.

هشدار به سرمربی استقلال

ریکاردو ساپیلتو قطعاً آنقدر حرفه‌ای و زرنگ است که تاکنون پیکان را به طور جدی آنالیز کرده و می داند نقاط ضعف و قوت این تیم کجاست اما باید به او هشدار بدهیم که بسیار مراقبت ضد حملات حریف باشد. تیم مجتبی حسینی به راحتی اجازه اینکه از کنارش سبقت بگیرند را نمی‌دهد و حتماً سه شنبه شب با یک بازی بسته ابتدا به دنبال گل نخوردن خواهد بود و پس از آن بدش نمی آید استقلال را با ضدحملات غافلگیر کند.

لینک کوتاه : http://avayesteghlal.ir/?p=27124

ثبت دیدگاه شما

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.