ای کاش حداقل یک تودیع برای کاپیتان می گرفتید | آوای استقلال
0
غفوری بالاخره می رفت اما...

ای کاش حداقل یک تودیع برای کاپیتان می گرفتید

  • کد خبر : 25292
  • ۱۶ تیر ۱۴۰۱ - ۱۸:۲۱
ای کاش حداقل یک تودیع برای کاپیتان می گرفتید
اتفاقی که از قبل کاملاً قابل پیش‌بینی بود، سرانجام شکل واقعی به خود گرفت و وریا غفوری از استقلال جدا شد.

به گزارش آوای استقلال، بازیکنی که در این تیم به بازوبند کاپیتانی هم رسید و بهار امسال کاپ قهرمانی لیگ بیست و یکم را بالای سر برد تا هیاهو و شادی هواداران به اوج خود برسد، حالا باید فوتبال خود را در تیم دیگری غیر از استقلال به پایان برساند !
اینکه غفوری بالاخره روزی باید از استقلال می رفت مسئله ای غیرقابل انکار است و قاعده ای است که در تمام اصناف و همه دنیا رعایت می شود. یک بازیکن نمی تواند برای تمام عمر داخلی یک باشگاه بماند و حتی اگر در تمام دوران بازیگری فقط پیراهن همان باشگاه را بر تن کرده باشد،زمانی که دوران فوتبالش به پایان برسد هیچ تضمینی وجود ندارد که از وجودش در کادرفنی استفاده شود.
این قاعده در مورد شغل های دیگر هم صدق می کند و بازنشستگان یک اداره دیگر نمی توانند برای همیشه در آنجا شاغل باشند. دنیا محل آمد و رفت است اما نکته دقیقاً در شکل این آمدن و رفتن ها خلاصه می شود.
همه می‌دانستند که غفوری رفتنی است و البته همه می دانستیم که باشگاه تمایلی برای تمدید قرارداد او ندارد. اینکه چرا چنین اتفاقاتی افتاد، مسائلی است که گذشت زمان همه آنها را روشن می کند ولی ای کاش خوش استقبال و بدرقه نبودیم .غفوری برای استقلال زحمت کشید و حالا که به هر دلیلی قرار نبود در استقلال بماند، ای کاش مدیران باشگاه حداقل یک مراسم تودیع می گرفتند و کاپیتان را با احترام کامل به سوی تیم بعدی خود روانه می کردند.
این کار باعث می شد تا بازیکنان جوان هم بدانند اگر روزی قرار باشد پیراهن آبی را از تن خارج کنند، کسانی هستند که به حرمت زحماتشان به پای آنها بلند می شوند و کف می‌زنند.

لینک کوتاه : http://avayesteghlal.ir/?p=25292

ثبت دیدگاه شما

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.