اکبری: سازمان لیگ کجای این فوتبال است؟/آبی پوشان برنده دربی هستند | آوای استقلال
1
پای سازمان لیگ روی خرخره استقلال است

اکبری: سازمان لیگ کجای این فوتبال است؟/آبی پوشان برنده دربی هستند

  • کد خبر : 17077
  • ۱۰ آذر ۱۴۰۰ - ۱۶:۱۳
اکبری: سازمان لیگ کجای این فوتبال است؟/آبی پوشان برنده دربی هستند
پیشکسوت استقلال معتقد است که استقلال برنده شهرآورد پایتخت می باشد.

یدالله اکبری در گفت‌وگو با خبرنگار آوای استقلال در خصوص دربی روز شنبه اظهار داشت: دربی بازی بسیار حساسی محسوب می شود و امسال هم می تواند بازی خوبی باشد. من بازی‌های قبلی استقلال را وقت نمیکردم ببینم اما بازی با نفت آبادان را به صورت کامل تماشا کردم. استقلال در نیمه اول خیلی خوب بازی کرد و تیمش بهتر شده و من پیش بینی می کنم که استقلال این بازی را ۲ بر یک به سود خود با پیروزی پشت سر می‌گذارد، دلم به شرایط و وضعیت فعلی تیم روشن است.
وی در پاسخ به اینکه آیا این پیش‌بینی را احساسی انجام داده یا از منظر فنی به این موضوع اعتقاد دارد گفت: بازی سختی در انتظار دو تیم است و نمی توان آن را پیش بینی کرد اما من احساس می کنم که استقلال این بازی را می برد اما در مجموع نمی‌توان این بازی را پیش‌بینی کرد چون پرسپولیس تیم بسیار خوبی است هر چند فصل را ضعیف شروع کرد اما رفته رفته این تیم شرایط خوبی پیدا کرد و یحیی توانست تیمش را جمع و جور کند و تیم خیلی خوبی دارد، بازی سختی است اما ته دلم می گوید که انشالله استقلال این بازی را می برد.
یدالله اکبری درباره اینکه به نظر می رسد سازمان لیگ بر سر هر موضوعی دارد فشار زیادی را به استقلال وارد کرده و در خصوص تبلیغات محیطی از این تیم انتقام می‌گیرد گفت: چقدر این اتفاقات بد است و بالاخره استقلال با این همه هوادار در این مملکت تیم محبوبی محسوب می شود، این تیم مردمی بوده و این همه طرفدار دارد و به جای اینکه مسئولان به این تیم کمک کنند تا این تیم سرپا شود و مشکلاتش حل شود اما می بینیم که سنگ اندازی  و مانع تراشی می کنند. من خواهش می کنم یک مقدار به تیم های مردمی مثل استقلال و پرسپولیس با نگاه ویژه تری نگاه شود. هر موقع این ها سرحال شوند جامعه و تیم ملی هم سرحال هستند، به نظر من باید به این تیم ها کمک کنند و سعی کنند کمتر برای تیمی مثل استقلال حاشیه درست کنند، چون حیف است و این اتفاقات برای فوتبال و مملکت ما قشنگ نیست.
هافبک سابق استقلال درباره لجبازی بر سر محل کنفرانس خبری و اینکه سازمان لیگ اعلام کرده ما خودمان این کار را انجام میدهیم تاکید کرد: من نمی‌دانم سازمان لیگ اصلا چه کسی است و کجا بوده و نمی‌دانم تصمیم گیرنده چه کسی است.‌ واقعاً چه خبر است؟ بگذارید بروید و اجازه بدهید فوتبالی ها  فوتبال را اداره کنند. حتما این آقایان فوتبالی نیستند که این گونه تصمیم می گیرند و حتماً کسانی هستند که تصمیمات اشتباهی میگیرند، این در حالی است که فوتبالی ها باید فوتبال را اداره کرده و فوتبال باید توسط اهالی و خانواده فوتبال اداره شود و آنها باید مدیریت کنند، آنها شرایط را بهتر می دانند چون از خانواده فوتبال هستند و گرد خاک فوتبال را خوردند. نمیدانم واقعاً چه خبر است من هم چون نیستم نمی توانم بیشتر از اینها اظهار نظر کنم. اما توقع دارم مسئولان امر حاشیه‌ها را حداقل از سر این دو تیم بردارند و اجازه بدهند کار خودشان را انجام بدهند به جای مخالفت و سنگ اندازی و مانع‌تراشی و چوب لای چرخ آنها گذاشتن حمایت کنند. بالاخره بگذارند فوتبال ما یک نفسی بکشد.
وی در پایان گفت: مگر استقلال به جز اینکه حق قانونی و طبیعی خودش را می‌خواهد دیگر چه چیزی را خواستار شده است؟ صد در صد این اتفاقات طبیعی و حق استقلال است.

لینک کوتاه : http://avayesteghlal.ir/?p=17077

ثبت دیدگاه شما

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.