اولین و بزرگ‌ترین انتقاد از آجورلو/ لطفا بگویید چرا از عزیزی‌خادم تشکر کردید؟ | آوای استقلال
4

اولین و بزرگ‌ترین انتقاد از آجورلو/ لطفا بگویید چرا از عزیزی‌خادم تشکر کردید؟

  • کد خبر : 19107
  • ۱۸ دی ۱۴۰۰ - ۱۱:۲۱
اولین و بزرگ‌ترین انتقاد از آجورلو/ لطفا بگویید چرا از عزیزی‌خادم تشکر کردید؟
اولین انتقاد از مدیرعامل باشگاه استقلال تبدیل به بزرگ‌ترین انتقاد شده است.

به گزارش آوای استقلال، خبر حذف سه نماینده ایران از لیگ قهرمانان آسیا با وجود اینکه پیش‌بینی شده بود، تلخ و ناراحت کننده بود. اگر چه سال‌های زیادی است که دستآوردی در لیگ قهرمانان آسیا نداشتیم و راه‌یابی به فینال این مسابقات را افتخار ملی می‌دانیم، ولی حضور در این رقابت‌ها باعث انگیزه دو چندان برای علاقه‌مندان و بازیکنان فوتبال بود.

بدون شک کسانی که باعث این اتفاق شده‌اند باید پاسخگو باشند و محاکمه شوند، ولی از یک نکته اساسی در باشگاه استقلال نباید به راحتی گذشت. معاون حقوقی باشگاه استقلال در صحبت‌هایش با رسانه‌ها غیر مستقیم اشاره کرده است که استقلال به نوعی پاسوز پرسپولیس شده است، به طوری که کمیته بدوی وقتی متوجه شد که پرسپولیس به دلیل پرداخت نکردن مطالبات گابریل کالدرون از آسیا حذف خواهد شد به بهانه بدهی‌های مالیاتی و دیگر مسائل مجوز استقلال را هم نداد. ماجرا زمانی ناراحت کننده می‌شود که مصطفی آجورلو مدیرعامل استقلال در تاریخ ۲۸ آذر از حل شدن مشکلات خبر داده بود.

آجورلو از زمانی که به استقلال آمده بسیاری از حاشیه‌های مدیریتی را کاهش داد و دیگر شاهد تکرار مدیریت اسفبار گذشته نیستیم، بین اعضای تیم و مدیریت هم تنشی وجود ندارد و نتیجه‌اش تا به امروز صدرنشینی استقلال در لیگ برتر است، ولی اولین انتقاد از مدیرعامل استقلال به بزرگ‌ترین انتقاد تبدیل شده است. آجورلو در تاریخ ۲۸ آذرماه پس از جلسه مدیران استقلال و پرسپولیس با شهاب‌الدین عزیزی‌خادم و سهیل مهدی ضمن تشکر از رئیس فدراسیون فوتبال اعلام کرد مشکلات حل شده است. اینجا باید از آجورلو پرسید چه اتفاقی در جلسه افتاده بود که پیش‌دستی کرده و از عزیزی‌خادم تشکر کرد؟ آجورلو مدیر امروزی نیست که بگوییم سررشته‌ای از فوتبال ندارد و بدون اینکه منتظر نتیجه کار باشد از تلاش‌های فدراسیون تشکر کرده است. آقای آجورلو، آیا می‌دانید حذف استقلال با دو سابقه قهرمانی در آسیا و دو نایب قهرمانی چقدر برای هوادارانش ناراحت کننده است؟ آیا می‌دانستید زمانی که استقلال در لیگ قهرمانان آسیا شرکت می‌کند، هوادارش با دو ستاره قهرمانی آسیا روی پیراهن تیمش چقدر لذت می‌برد؟ آقای آجورلو، اتفاق کوچکی نیفتاده است که هواداران بخواهند از آن بگذرند؟ شما باید به هواداران استقلال شفاف توضیح دهید چه اتفاقی در جلسه با رئیس فدراسیون فوتبال افتاد که تشکر کردید!

لینک کوتاه : http://avayesteghlal.ir/?p=19107

ثبت دیدگاه شما

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.