استقلال و دردسری به نام داور دربی | آوای استقلال
3
شاید فغانی نتواند بازی را قضاوت کند

استقلال و دردسری به نام داور دربی

  • کد خبر : 27991
  • ۰۶ آذر ۱۴۰۱ - ۱۴:۳۳
استقلال و دردسری به نام داور دربی
سازمان لیگ برنامه هفته های دوازدهم تا پانزدهم رقابت‌های لیگ برتر را اعلام کرده است و بر اساس آن جدال حساس استقلال و پرسپولیس روز سه شنبه ۲۹ آذر در ورزشگاه آزادی برگزار خواهد شد.

به گزارش آوای استقلال، مسابقه‌ای که دو روز پس از فینال جام جهانی خواهد بود و حکم افتتاحیه مجدد برای رقابت‌های لیگ برتر را دارد.
مسابقاتی که در زمستان با فشردگی فوق‌العاده زیادی پیگیری می‌شود و تازه باید پیکارهای جام حذفی نیز در خلال همین دیدارها استارت بخورد. البته فعلا با سایر دیدارها کاری نداریم و بحث مان بر سره همین مسابقه با پرسپولیس است که در روزهای پایانی فصل پاییز برگزار خواهد شد.
شاید فغانی نباشد
از مدت‌ها قبل بحث بر سر آن بود که به خاطره خارج شدن اسم علیرضا فغانی از لیست داوران بین المللی ایران پس از رقابت های جام جهانی قطر، فدراسیون فوتبال می خواهد به رسم ادب و برای تجلیل از این داور بزرگ قضاوت بازی استقلال و پرسپولیس را به او بسپارد ولی حالا شاید شرایط برای انجام چنین کاری فراهم نشود. واقعیت امر این است که تیم ملی فوتبال کشورمان نمی تواند تا نیمه نهایی بالا بیاید و در بهترین شرایط به مرحله یک هشتم نهایی خواهد رسید که البته باز هم کار فوق العاده ارزشمندی است ولی علیرضا فغانی شرایط متفاوتی دارد.
او یکی از داورانی محسوب می‌شود که شانس بسیار زیادی برای قضاوت دیدار های پایانی جام جهانی را دارد و همان طور که در دوره قبلی توانست بازی رده بندی را قضاوت کند، در این دوره نیز این بخت را خواهد داشت که مسابقه رده بندی یا حتی فینال را سوت بزند. اتفاقی که اگر رخ بدهد با توجه به فاصله کم میان این مسابقات و دربی پایتخت ،فغانی عملاً نمی‌تواند بازی استقلال و پرسپولیس را سوت بزند.
معمای داوری
اگر فغانی نتواند بازی با پرسپولیس را سوت بزند، دوباره این نگرانی برای استقلالی‌ها ایجاد خواهد شد که نکند ماجراهای بعدی برایشان ایجاد شود.
هنوز فراموش نکرده ایم در دربی رفت فصل قبل یک پنالتی مسلم به نفع استقلال گرفته نشد و طی ۱۱ هفته سپری شده از این فصل هم استقلال کاملاً از بابت داوری ضرر کرده است بنابراین هواداران ما کاملاً حق دارند نگران طی می‌باشند که قرار است قضاوت دربی را برعهده بگیرد.

لینک کوتاه : http://avayesteghlal.ir/?p=27991

ثبت دیدگاه شما

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.