استقلال هنوز اندر خم یک کوچه… | آوای استقلال
1
غلتیدن پرسپولیس در پول؛

استقلال هنوز اندر خم یک کوچه…

  • کد خبر : 32352
  • ۱۰ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۰:۰۷
استقلال هنوز اندر خم یک کوچه…
استقلال تیم محبوب میلیون ها ایرانی عاشق و صبور در سخت ترین شرایط تاریخ پر افتخار خود به سر می برد.

به گزارش آوای استقلال، استقلال روزهای سخت زیادی داشته اما در تمام آن سالها یک بزرگتر سایه اش اعتبار و وجودش دلگرمی بود بعد از سفر ابدی منصور پورحیدری و ناصر حجازی استقلال تنها و بی پشتوانه شد تا برخی‌ها فرصت جولان پیدا کنند.
روزگار بعد از ناصر و منصور دیگر روی خوش به استقلال نشان نداده و حتی نگذاشتند با قهرمانی بدون شکست با فرهاد هم یک شب خوشحال باشند این هواداران صبور و اصیل.
هر چه گذشت شرایط برای استقلال بدتر و برای پرسپولیس ایده آل تر شد، هر چه گذشت ظالمان در ظلم به استقلال جسور تر و بی پرواتر شدند، هر چه می‌گذرد حمایت از پرسپولیس علنی تر و وقیحانه تر می شود.
در شرایطی که استقلال به خاطر شرایط بسیار بد مالی نه تنها نتوانسته در فصل نقل و انتقالات بازیکن جذب کند بلکه مهره های اصلی خودش را هم از دست و قادر به حفظ آن ها نبود.
در آن سوی میدان پرسپولیس چپ و راست قرارداد بازیکنانش را تمدید می کند و بازیکنان مورد نیاز گل محمدی را با هر قیمت گزافی که باشد می خرد.
در اینجاست که استقلال بدهی اش به استراماچونی را نتوانست بپردازد و از آسیا حذف شد اما پرسپولیس آنقدر پول دارد که حتی وسط نقل و انتقالات و هزینه های سرسام آوری که برای خرید بازیکن می کنند، توانایی این را دارند که بدهی مالیاتی سرمربی پیشین خود را هم بپردازند.
مصاحبه درویش در خصوص پرداخت بدهی مالیاتی برانکو یکی از دردآورترین صحنه های ظلم به استقلال و حمایت از پرسپولیس است: بیش از ۴ میلیارد تومان از بدهی مالیاتی برانکو را طی ۲۰ روز گذشته دادیم. ماشاءالله باشگاه چاهی است که هر چقدر پرداخت می‌کنیم بازهم بدهی دارد.
ما اصل بدهی مالیاتی برانکو را پرداخت کردیم و فقط جرائم مانده است که یک نامه نوشتیم تا حداقل جرائم آن را ببخشند.
برانکو دیگر مشکلی برای آمدن به ایران ندارد!
درویش می گوید باشگاه چاهی است که هر جقدر پرداخت می کنیم باز هم بدهی دارد! این جمله را از آن سمت نگاه کنیم یک سندی است بر ادعای ما که می گوییم پرسپولیس به چاه نفت و خزانه دولت وصل است که هر چه خرج می کند تمام نمی شود و هر چه پرداخت می کند باز پول برای مخارج دیگر دارد!
وقتی درویش می گوید باشگاه چاه است این چاه بدهی باید با یک کوه پول پر شود چرا مدیر عامل پرسپولیس به این فکر نمی کند که هر چقدر خرج دارند به همان اندازه دخل شان پر می شود؟
چرا قدردان محبت مسئولین نیستند که فرش پول برایشان پهن کرده اند و باشگاه شان را روی چاه پول ساخته اند؟
پرسپولیس روی پول غلت می زند و
بیچاره استقلال که همیشه هشت این باشگاه گرو نُه است.
از حق استقلال می گیرند و به گلوی پرسپولیس می ریزند!

لینک کوتاه : http://avayesteghlal.ir/?p=32352

ثبت دیدگاه شما

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.