استقلال را از دسترس دلالان دور کنید | آوای استقلال
2
سیگنال های نگران کننده؛

استقلال را از دسترس دلالان دور کنید

  • کد خبر : 25067
  • ۱۲ تیر ۱۴۰۱ - ۱۵:۰۸
استقلال را از دسترس دلالان دور کنید
پس از جدایی فرهاد مجیدی، شرایط استقلال تا حد زیادی متحول شد و اتفاقات فراوانی در این تیم رخ داد.

به گزارش آوای استقلال، اتفاقاتی که البته بخش قابل ملاحظه‌ای از آن طبیعی به نظر می رسد چون بدیهی است وقتی سرمربی تیم عوض شود، بسیاری از ساختار ها نیز متفاوت خواهد شد و بنیان‌های تیم جدید بر اساس اندیشه های تازه ای شکل خواهد گرفت ولی این شکل گیری به معنای فرصت طلبی نباید باشد.
بره کشان دلالان
در دنیای امروز تصور اینکه بازیکنانی مدیربرنامه نداشته باشند بسیار دور از انتظار است ولی مذاکره با آنها نباید به معنای سلطه ایجنت ها بر اندیشه های باشگاه باشد .متاسفانه این روزها سیگنال هایی مبنی بر نزدیک شدن بیش از حد واسطه های داخلی و خارجی به استقلال دریافت می‌کنیم و همین مسئله بسیار خطرناک است چون آنها به هیچ عنوان نباید برای استقلال تکلیف کنند و اگر چنین اتفاقی رخ دهد قطعاً دود برخاسته از این آتش به چشم تمام مجموعه استقلال خواهد رفت.
قدرت گرفتن واسطه های ویژه
حواس مدیران استقلال باید فوق العاده جمع این نکته مهم باشد که واسطه ها نباید قدرت بگیرند و به مردانی ویژه بدل شوند. بدون شک اگر یک مدیر برنامه در استقلال صاحب چند بازیکن کلیدی شود قدرتی به مراتب بیشتر از مدیران باشگاه پیدا خواهد کرد و این دقیقا همان مسئله ای است که کادر مدیریتی استقلال باید بسیار مراقب آن باشند و طوری کار را با سیاست جلو ببرند که تیم بر اساس بازیکنان یک یا چند ایجنت خاص بسته نشود چون بعداً قدرت گرفتن همین افراد دردسرهای فراوانی درست می کند.

لینک کوتاه : http://avayesteghlal.ir/?p=25067

ثبت دیدگاه شما

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.