استقلال باید تقویت شود | آوای استقلال
0
مژدهی: استقلال با اشتباه داوری دو امتیاز از دست داد

استقلال باید تقویت شود

  • کد خبر : 35082
  • ۰۹ دی ۱۴۰۲ - ۱۲:۲۶
استقلال باید تقویت شود
پیشکسوت استقلال معتقد است استقلال برای حضور در کورس باید تقویت شود.

به گزارش آوای استقلال، پیشکسوت تیم فوتبال استقلال در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی آوای استقلال با اشاره به تساوی شاگردان جواد نکونام مقابل گل گهر سیرجان در هفته چهاردهم مسابقات لیگ برتر باشگاه‌های ایران، اظهار داشت: استقلال بیرون از خانه کار سختی را پیش رو داشت. حریف یک بازی دفاعی را در دستور کار قرار داده بود تا با همه نفرات خود به دفاع بپردازد.
وی افزود: فکر می‌کنم گلی که استقلال دریافت کرد آفساید بود. بازیکن این تیم جلوتر از مدافع استقلال قرار داشت. اشتباه کمک داور باعث شد تا آبی‌پوشان در این مسابقه دو امتیاز حساس را از دست بدهند.
پیشکسوت استقلال خاطرنشان کرد: استقلال در خانه حریف بیشتر صاحب توپ و میدان بود، آنها چند حمله خطرناک را نیز بر روی دروازه گل‌گهر تدارک دیدند اما تبدیل به گل نشد. استقلال با توجه به اینکه در خانه حریف فوتبال بازی می‌کرد، نمره قبولی می‌گیرد.
مژده‌ای تصریح کرد: جواد نکونام تیم خوب، یک دست، متحد و هماهنگی را شکل داده است؛ تیمی که از دقیقه ۱ تا دقیقه ۹۰ برای پیروزی و کسب امتیاز در زمین حاضر می‌شود و بازیکنانش به معنای واقعی کلمه در زمین می‌جنگند.
وی گفت: استقلال و سپاهان اصفهان به طور حتم دو تیمی هستند که در این فصل شانس‌های جدی قهرمانی محسوب می‌شوند. این دو تیم یک سر و گردن بالاتر از سایر تیم‌ها در این فصل بوده‌اند و به نظر من قهرمانی حق استقلال یا سپاهان است. من به عنوان یک استقلالی امیدوارم در پایان فصل تیم محبوبم جام قهرمانی را بالای سر ببرد.
بازیکن اسبق استقلال در پایان گفت: استقلال فقط یک بازی تا نیم فصل پیش رو دارد و از همین حالا باید به فکر تقویت تیم باشد به طور حتم اگر آنها می‌خواهند روند موفقیت آمیز خود را ادامه دهند، نیاز به جذب دو سه تاثیرگذار دارند و مدیران این تیم نسبت به جذب آنها باید اقدام کنند.

لینک کوتاه : http://avayesteghlal.ir/?p=35082

ثبت دیدگاه شما

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.