اخراج پیش از محرومیت! | آوای استقلال
3

اخراج پیش از محرومیت!

  • کد خبر : 22011
  • ۱۶ فروردین ۱۴۰۱ - ۱۰:۵۴
اخراج پیش از محرومیت!
پرسپولیس بدون سلطانیفر و بدون حمایت قاطع و مطلق، یعنی تیمی که می‌بینید!

به گزارش آوای استقلال، تیمی که اگر لطف داوری و دیدارهای هر روزه و هنوزه مسئولین این تیم با مقامات نبود، الان در انتهای جدول باید اتقدر سرش را بالا می‌گرفت تا برای دیدن صدر کلاه گلات از سرش بیفتد و بادش خالی شود!
پرسپولیس شب کذشته از پس تیم یازدهم جدول با ۲۸ امتیاز، برنیامد و حضورش در رده دوم تنها با حمایت های نیروهای قرمز وزارت و فدراسیون است که تا حد توان تلاش می‌کنند پرسپولیس امسال هم نتیجه بگیرد تا شاید برچسب فساد و تبانی از پیشانی جاعلشان پاک شود.
در تمام سالهایی که پرسپولیس با کمک سلطانی فر به عنوان قهرمانی می‌رسید هرگز تیمی بهتر از تیم فعلی نبود اما چه حمایتها شد از سوگلی دولت قبل، چه حق ها که ضایع شد، چه پولهایی که از بیت المال برداشته شد و به حساب بازیکنان و مربیان این تیم واریز شد که در نهایت فقط جام اهدایی کشور را بالا ببرند اما در آسیا همچنان ناکام باشند تا ثابت شود دست بالای دست بسیار است و خدا جای حق نشسته است!
دیشب هوادار تیمی که با صدر نشین جدول ۲۷ امتیاز اختلاف دارد با یک بازی بیشتر،جوری یقه پرسپولیس را گرفت که هواداران این تیم که برای کمیته انضباطی خط و نشان می کشیدند که نباید یحیی محروم کنند حالا خواهان رفتنش باشند.
طرفداران این تیم که باورشان شده بود که عامل موفیقیتشان در بالا بردن جام توانایی فنی مربی و بازیکنانشان است تا اکنون برای حمایت از یحیی سنگ تمام گذاشتند بلکه بتواند کامبک بزند و تیم را به روزهای خوبش برگرداند، حالا فهمیدهند تصوراتشان توهم بوده و با یحیی بدون وزیر به جایی نمیرسند خواهان رفتن سرمربی یاغی خود هستند!

لینک کوتاه : http://avayesteghlal.ir/?p=22011

ثبت دیدگاه شما

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.