ابتلا به کرونا و بی احتیاطی بازیکنان! | آوای استقلال
1

ابتلا به کرونا و بی احتیاطی بازیکنان!

  • کد خبر : 19692
  • ۲۷ دی ۱۴۰۰ - ۱۷:۴۴
ابتلا به کرونا و بی احتیاطی بازیکنان!
ابتلای همه گیر کرونا در آغاز شیوع این ویروس به خاطر غافلگیری و ناشناخته بودنش امری اجتناب ناپذیر بود اما بعد از گذشت حدود سه سال از آغاز و شیوع این بیماری مرگبار می‌توان در مشاغل کم خطر خود فرد را در ابتلا به بیماری مقصر دانست.

به گزارش آوای استقلال، واکسینه به موقع، رعایت نکات بهداشتی و ایمنی، رعایت فاصله اجتماعی و استفاده از ماسک تقویت ایمنی بدن، حداقل کردن رفت و آمدها و… ، اگر چه نه به طور صد در صد اما تا میزان بالایی احتمال ابتلا به کرونا را کاهش می‌دهد.
اینکه بازیکنان استقلال که فوتبال منبع اصلی درآمدشان است و برای بازی در این سطح نازل فوتبال ایران پول حرفه ای می‌گیرند باید زندگی حرفه ای و بر مبنای منافع باشگاهشان باشد.
بازیکنی که قرارداد حرفه ای دارد نمی‌تواند هر گونه که دلش خواست زندگی کند. نمی‌تواند کف قایق را سوراخ کند با این تصور که جایی ست که خودش نشسته!
مسئولین مربوطه در باشگاه اگر تفکرات حرفه ای داشتند باید از روال و روتین زندگی بازیکنانشان مطلع بوده و اجازه حضور در مهمانی، اماکن عمومی و پر تردد و…در این روزهای کرونایی نمی دادند.
باشگاه حرفه ای باید به بازیکنانش که در هر سطحی (بالا و پایین)درک و آگاهی و اطلاعات هستند آموزش و تذکرات لازم را داده و سپس انتظار رعایت زندگی حرفه ای از انها را داشته باشد باید در قراردادشان بندی اضافه می شد که در صورت ابتلا به بیماری خود بازیکن متهم به بی احتیاطی است ولو اینکه مدعی باشند در سفرها از هواداران تیم گرفته اند.
اگر مدیریت تدبیر کند در سفرها بازیکنان با هواداران رو در رو نشوند و بازیکنان هم تمام نکات ایمنی را رعایت کنند میتوان مانع وقوع فاجعه شد!
برای آنکه مشخص شود آیا بازیکنان در حین تمرین مبتلا می‌شوند یا خیر هم حتما تدبیر و فراهم آوردن امکانات لازم بسیار تاثیرگذار است.
بازیکنانی که بی مبالاتی کرده اند و با این بی مبالاتی هم باشگاه را دچار خسارات کرده و هم هواداران را متضرر کرده اند نباید بدون تنبیه و جریمه بمانند.
این درست که اکنون مهمترین نکته سلامتی بازیکنان است و بس اما یک باشگاه حرفه ای باید در برخورد با مسائل مختلف به دور از احساسات بهترین و جدی ترین واکنش را داشته باشد تا زحمات و هزینه هنگفت یک فصل به خاطر رفتار غیر حرفه ای تعدادی بازیکنان بر باد نرود.
در شرایطی که استقلال وضعیت خوبی در جدول دارد و در جام حذفی هم یکی از شانس های قهرمانی است ابتلای چند بازیکن استقلال و خالی ماندن دست مربی هیچ توجیهی ندارد جز بی مبالاتی، بی مسئولیتی و بی احتیاطی بازیکنان!

لینک کوتاه : http://avayesteghlal.ir/?p=19692

ثبت دیدگاه شما

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.