آکادمی را رها نکنید | آوای استقلال
3
اشتباه مدیران قبلی نباید تکرار شود

آکادمی را رها نکنید

  • کد خبر : 25213
  • ۱۵ تیر ۱۴۰۱ - ۱۴:۲۴
آکادمی را رها نکنید
مدیران استقلال باید مراقب آکادمی باشند.

به گزارش آوای استقلال، اگر مصاحبه های مدیران قبلی باشگاه استقلال را مرور کنید، همه آنها یک حرف مشترک زده‌اند و مدعی بودند نگاه ویژه‌ای معطوف به آکادمی باشگاه خواهند کرد حرفی که دیگر کلیشه شده بود اما در عمل شرایط دیگری را شاهد بودیم. تقریباً هیچکدام از این مدیران نتوانستند وظیفه خود در رابطه با آکادمی استقلال را به طور کامل انجام بدهند آنها یا از حاشیه ها غافل شدند و یا از کسب نتایج مطلوب غفلت کردند.

درگیر داستان های بزرگسالان

اینکه چنین اتفاقی برای آکادمی استقلال رخ داد اصلاً به معنای آن نیست که مدیران گذشته در رابطه با ماجرای فوق، انسانهای بی تفاوتی بودند ولی همه آنها یک اشتباه بزرگ مرتکب شدند و آن هم درگیر شدن با اتفاقات تیم بزرگسالان باشگاه بود. به طوری که عملاً پس از شروع مسابقات لیگ برتر کاملاً حواسشان از آکادمی پرت می شد و همین مسئله دردسرهای بزرگی درست می کرد.

مراقبت آجورلو

استقلال برای فصل آینده کار بسیار دشواری را پیش روی خود دارد . قطعاً این تیم برای دفاع از عنوان قهرمانی خود کار دشواری را پیش رو خواهد داشت ولی چنین مسئله مهمی به هیچ عنوان نباید مصطفی آجورلو را از تیم های پایه غافل کند. با بودن آجورلو خیالمان از بابت مسائل اخلاقی در آکادمی راحت است ولی جدا از این بحث، روند نتیجه گیری تیم های نونهالان نوجوانان جوانان و امید استقلال نیز باید تحت هر شرایطی بهتر از فصل قبل شود.

لینک کوتاه : http://avayesteghlal.ir/?p=25213

ثبت دیدگاه شما

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.