آقای یزدانی، یک باخت یا از دست دادن قهرمانی؟ | آوای استقلال
2
اختصاصی آوای استقلال

آقای یزدانی، یک باخت یا از دست دادن قهرمانی؟

  • کد خبر : 29093
  • ۲۱ دی ۱۴۰۱ - ۲۱:۲۶
آقای یزدانی، یک باخت یا از دست دادن قهرمانی؟
امروز سیاوش یزدانی که با کم کاری در دوره محمود فکری به عنوان مربی، نشان داد تعصبی به تیم ندارد. به هواداران دل نگران انتقاد می کند و آنها را استقلالی نمی داند!

به گزارش آوای استقلال، نه آقا سیاوش، این شما هستید که استقلالی نیستید و پیش از این خودتان آن را با اعتراف به کم کاری، عنوان کردید.
هواداری که دغدغه تیمش را دارد فوتبال را بهتر از شما می فهمد، می داند که از دست دادن این امتیازات چطور می تواند آرزوهایشان را بر باد دهد و دستشان را از قهرمانی کوتاه کند.
می داند اختلاف پنج امتیاز با صدر نشین آن هم در شرایطی که تا دو هفته پیش امتیازات برابر بوده، یعنی چه!
می داند حضور بازیکن یا بازیکنانی که یک بار کم کاری کردند تا مربی را زمین بزنند چقدر احتمال یک کودتای دیگر را بالا می برد. می داند…
آقای سیاوش یزدانی،‌ شمایی که دلت به حال این هوادار نسوخت و یک بار علیه این هواداران کم کاری کردی،‌ شمایی که به این هوادار خیانت کردی، شما نمی توانی حالا چشم در چشم آنها بدوزی، تعصبشان را انکار کنی و به آنها برچسب بزنی.
حواست باشد خودت برچسب داری و البته خودت با اعترافی که داشتی این برچسب را بر سابقه ات کوبیدی!
به جای انتقاد به هوادار، تلاشتان را بیشتر کنید و تا زمانی که اختلاف امتیاز با صدر نشین را جبران نکرده اید، سرتان را پایین بیندازید و راهتان را بکشید و بروید و در مقابل خشم و نگرانی هوادار فقط تلاش و غیرت به خرج دهید نه آنکه زبان درازی کنید و طلبکار باشید!
هر وقت توانستید استقلال را به جایگاهی که شایسته نام بزرگ و محبوبش است برسانید، هرگاه با اختلاف در صدر جدول ایستادید، آنگاه اگر یک باخت هوادار را عصبی کرد(که نمی کند)، گلایه کنید، انتقاد کنید، دلخور شوید…
استقلال بازیکنان بزرگ با سعه صدر بالا می خواهد. این هوادار بازیکنانی را به چشم دیده که بعد از قهرمانی در آسیا با یک بازی ضعیف داخلی مورد انتقاد قرار  گرفته اند اما سر بلند نکردند توی چشم هوادار نگاه کنند و طلبکار شوند آنوقت چطور شما، صدر جدول را از دست داده اید و پنج اختلاف امتیاز دارید اما باز طلبکار هستید؟

لینک کوتاه : http://avayesteghlal.ir/?p=29093

ثبت دیدگاه شما

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.