آقای پاشازاده؛ مواظب باش تو را خرج نکنند! | آوای استقلال
2
خودزنی سبک مدیران استقلال

آقای پاشازاده؛ مواظب باش تو را خرج نکنند!

  • کد خبر : 12100
  • ۲۰ شهریور ۱۴۰۰ - ۱۹:۴۳
آقای پاشازاده؛ مواظب باش تو را خرج  نکنند!
در فوتبال حرفه‌ای دنیا بازیکنان قدیمی و پیشکسوتان خوشنام همواره جایگاه ویژه‌ای در باشگاه شان دارند و حتی در دیدارهای مهم با دعوت از آنها در راستای ایجاد اتحاد و همدلی و تقویت روحیه، استفاده می‌کنند.

به گزارش آوای استقلال، در استقلال اما وضعیت به گونه دیگری است .
مدیریتی که باید مدیریت بحران بداند، مدیریتی که باید مدبر و کاردان باشد، خود ایجاد می‌کند و از روی ندانم کاری سنگی به چاه می اندازد که صد عاقل نمی توانند آن را از چاه در بیاورند.
مدیری که رفقایش با مدرک مدیریت او، به همه حمله میکنند و چپ و راست مدرک مدیریت مددی را در هر مصاحبه ای، می گنجانند در آستانه بازی حساس با الهلال دست به اقدام می‌زند که مجبور می‌شویم بنویسیم آقای مددی مدرک مدیریتت را بگذار در کوزه و آبش را بخور!
انتخاب مهدی پاشازاده پیشکسوت محبوب آبی ها به عنوان معاون ورزشی در روزهای پس از یارگیری ،در شرایط حساس کنونی که تیم با هزار و یک مشکل در اردو به سر می‌برد چه معنایی جز این دارد که مدیریت استقلال به هر کاری برای بر هم زدن آرامش این تیم، دست می‌زند؟
آیا انتصاب کسی که خود دارای مدرک مربیگری است و تاکنون به عنوان مربی فعالیت داشته است معنای جز هشدار به فرهاد مجیدی و حضور یک آلترناتیو در باشگاه دارد؟ از احمد مددی که در تمام مدت حضورش نتوانسته کار مفیدی انجام دهد و نظر مثبت هواداران را جلب کند توقعی جز ادامه روند تخریب نیست اما با مهدی پاشازاده چهره محبوب و نوستالژیک خودمان حرف داریم؛ آقای پاشازاده، مهدی جان ،خاطرِ تو برای ما خیلی عزیز است، جام جهانی را با تو به یاد داریم، با نام تو طعم خاطرات جام جهانی برایمان شیرین می شود، ما با نام تو فخر میفروختیم روزگاری! باتودلمان قرص بود در مستطیل سبز . از تو توقع داشتیم بیشتر مواظب خودت و انتخاب هایت باشی، بیشتر حواست باشد به قدمهایی که برمی‌داری به اینکه قدمهایت تو را به کجا می رساند! از تو توقع داشتیم دوست و دشمن را بشناسی، مدیریتی که در تمام مدت حضورش خون به دل هواداران استقلال کرده،تو را به چه منظوری به عنوان معاون ورزشی منصوب می‌کند؟ آیا نمی‌خواهد آب به آسیاب دشمن بریزد و چوب لای چرخ کادرفنی بگذارد ؟آیا این حضور بی موقع، شما را رودرروی هواداران قرار نمی‌دهد؟ آقای پاشازاده شما که چهره ناشناسی نیستید که کسی شما را معرفی کرده باشد ، پس این انتخاب دیرهنگام شما در آستانه بازی با الهلال چه معنایی دارد؟ مدیریت استقلال با این حرکت بیش از پیش ثابت کرده گوش به فرمان بقایای مهره‌های سلطانی‌فر است و تمام تلاششان برای بر هم زدن تمرکز و آرامش کادر فنی و تیم استقلال است !مدیریت استقلال بیش از پیش نشان داد ورزشی نیست شما که عمر و جوانی ات را در ورزش گذرانده ای ، شما که مربی بوده‌ای و مدرک مربیگری داری، آیا در حالی که یک مربی روی نیمکت باید تمام هوش و حواسش به بازی حساسِ پیش رو باشد، انتخاب یک مربی، آلترناتیوی نخواهد بود برای مربی؟ شما در تیم تحت هدایتت، چنین اقدامی از سوی مدیریت صورت می‌گرفت تمرکزی برای برنامه‌های تاکتیکی و کوچ می ماند برایت؟ آقای پاشازاده ،حواست باشد این آدم‌ها دلشان با استقلال نیست. مواظب باش محبوبیت تو را خرج خودشان نکنند!
مواظب باش تو را نسوزانند آقا مهدی!

لینک کوتاه : http://avayesteghlal.ir/?p=12100

ثبت دیدگاه شما

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.