آقای مددی، چوب سالمی به آجورلو دادید! | آوای استقلال
2
نگاهی به اظهارات مدیرعامل سابق استقلال

آقای مددی، چوب سالمی به آجورلو دادید!

  • کد خبر : 15494
  • ۱۰ آبان ۱۴۰۰ - ۱۲:۱۲
آقای مددی، چوب سالمی به آجورلو دادید!
مصطفی آجورلو، شب گذشته با حضور در یک برنامه تلویزیونی، درمورد شرایط استقلال توضیح داد.

به گزارش آوای استقلال، مصطفی آجورلو، مدیرعامل باشگاه استقلال شب گذشته در برنامه گفت‌وگوی ویژه خبری اعلام کرد وقتی به استقلال آمد به او گفتند تنها ۴،۵ روز برای انجام صدور مجوز حرفه‌ای وقت دارد و او مجبور شد یک تیم را شبانه‌روزی بگذارد تا این مشکل حل شود. بارگذاری مدارک باید از ششم شهریور انجام می‌شد، اما در دوره مدیریت احمد مددی اقدامی صورت نگرفته بود. 

مددی که بدون شک یکی از ضعیف‌ترین مدیران تاریخ استقلال محسوب می‌شود و هواداران بارها خواهان کناره‌گیری او بودند، در گفت‌وگوی چهارم مهرماه خود با برنامه رادیویی تهران ورزشی در پاسخ به سؤال مجری برنامه که پرسیده بود خیلی از هواداران تصور می‌کنند چوب مدیریت استقلال در مدت مسئولیتش از دست وی افتاده یا با آسیب‌دیدگی به مدیر بعدی سپرده شده است، گفت: «خیر، با افتخار می‌گویم که این چوب را سالم به دست مدیر بعدی سپردم.»

مدیرعامل وقت استقلال با افتخار در مورد عملکردش گفته بود: «اکنون که از باشگاه استقلال جدا شده‌ام باید بگویم در این ۱۱ ماه اقدامات خیلی خوبی انجام شده است و خوشحالم از اینکه توانستم امانت را به عزیز دیگری بسپارم.» 

امروز با گذشت بیش از یک ماه از جدایی مددی از مدیریت استقلال، مشخص شد که او حتی برای صدور مجوز حرفه‌ای کار خاصی انجام نداده بود و آجورلو و همکارانش مجبور شدند در فضای پر استرس کارها را پیش ببرند که نتیجه‌اش عدم صدور مجوز حرفه‌ای و مهلت سه ماهه به باشگاه استقلال بود. آقای مددی که مسئولیت ورزشگاه آزادی به او سپرده شده است، بهتر است بداند چوب سالمی به آجورلو داده است، آنقدر سالم که صدای آن به گوش همه می‌رسد! 

موضوع بعدی، بحث کارگزار بود، کف رقم قرارداد ۸۰ و نهایت آن ۱۱۰ میلیارد تومان بود که با آمدن آجورلو مشخص شد مبلغ زیادی از این پول سندی برای آن وجود ندارد. مددی بارها از قراردادی که بسته بود، تعریف و تمجید کرده و آن را با قراردادهای سال‌های قبل مقایسه می‌کرد، اما با بررسی قرارداد او با کارگزار های وب مشخص شد که او و مدیران این شرکت از برند استقلال به خوبی به سود خودشان استفاده کردند، حالا بماند که چقدر در عربستان برای فرهاد مجیدی کارشکنی کرده و منتظر شکست استقلال بودند. 

رفاقت مددی با مدیر های وب به حدی شده بود که این شخص همراه تیم به عربستان رفت و انتظار داشت مجیدی در حد یک مدیر بالای دستی با او برخورد کند!

لینک کوتاه : http://avayesteghlal.ir/?p=15494

ثبت دیدگاه شما

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.