آقای مددی، مدیریت کردن را یاد بگیر! | آوای استقلال
2

آقای مددی، مدیریت کردن را یاد بگیر!

  • کد خبر : 15740
  • ۱۸ آبان ۱۴۰۰ - ۱۲:۴۳
آقای مددی، مدیریت کردن را یاد بگیر!
روز گذشته گردهمایی صمیمانه پیشکسوتان باشگاه استقلال به همت این باشگاه در هتل المپیک برگزار شد، نشستی که در آن از خانواده مرحوم منصور پورحیدری، رضا احدی و ... تقدیر شد.

به گزارش آوای استقلال، مصطفی آجورلو، مدیرعامل باشگاه استقلال در این نشست سعی کرد که پیشکسوتان را به باشگاه نزدیک کند. اگر چه شاید برخی‌ها بگویند در آینده مشخص خواهد شد چقدر صحبت‌های مدیرعامل استقلال به واقعیت تبدیل می‌شود، اما اصل ماجرا نکته بسیار مثبتی بود که باعث خوشحالی پیشکسوتان شد. اگر با برنامه‌ریزی درست کادر فنی و بازیکنان هم شرکت می‌کردند همه چیز ایده آل پیش می‌رفت.

آنچه که در اصل ماجرا اهمیت دارد، پیوند بین پیشکسوتان و باشگاه بود، چیزی که در سال‌های گذشته ندیده بودیم، به خصوص سال گذشته که مدیریت اسفناک احمد مددی صدای همه را درآورده بود. مدیرعامل وقت استقلال هم به جای اینکه فضا را بهتر کند و از پیشکسوتان کمک بگیرد از آنها شکایت می‌کرد!

مددی با سابقه معاونت در باشگاه‌های پیکان و سایپا از مدیریت خود دفاع کرده و مدعی بود سال‌ها کار مدیریت کرده است، اما بهتر است خوب به اتفاقا باشگاه استقلال نگاه کند و مدیریت درست را یادبگیرد تا حداقل وجدانش آزاد شود و بفهمد با این باشگاه چه کرد.

درست است که استقلال در حال حاضر آرامش دارد و قطعا بدون مشکل نخواهد بود، اما قرار نیست هواداران استقلال مشکلات سال گذشته و بلایی که مددی بر سر این باشگاه آورد فراموش کنند. مددی باید وجدانش را بیدار کند و درباره اتفاقات و کارشکنی‌هایی که صورت گرفت صحبت کند.

لینک کوتاه : http://avayesteghlal.ir/?p=15740

ثبت دیدگاه شما

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.